بچه‌ها بیایید نمایش ۳ – مجموعه‌ی نمایش‌نامه برای کودکان

80,000 ریال

(یک نقاشی بزرگ در صحنه است. پاک‌کن و مداد وارد می‌شوند.)

پاک‌کن: تو باید معذرت بخوای!

مداد: آخه برای چی؟

پاک‌کن: چندبار بگم؟ آگه من نباشم، ملیکا جرئت نمی‌کنه از تو استفاده کنه!

ناموجود

توضیحات

کتاب «بچه‌ ها بیایید نمایش ۳»، شامل نمایش‌نامه‌های گوناگون است. برای مثال، در یکی از نمایش‌نامه‌ها، مداد و پاک‌کن دخترکی با هم صحبت می‌کنند. در نمایش‌نامه‌ای دیگر ‌گفت‌وگوها میان سفره‌ی هفت‌سین و درخت و باد و سنجاب‌هاست! این اثر نوشته‌ی منوچهر اکبرلوست و انتشارات سروش آن را به چاپ رسانده است. «بچه‌ ها بیایید نمایش ۳» کتابی تصویری و تمام‌رنگی با کاغذ گلاسه است و اثری جذاب و متفاوت برای برقراری تعامل با کودکان به شمار می‌آید. تصویرگری متفاوت هر نمایش سبب جذابیت دوچندان اثر و ایجاد فضاهای ذهنی خاص برای کودکان شده است.

کتاب تصویری «بچه‌ ها بیایید نمایش ۳»، که جلد سوم از مجموعه‌ی ۵ جلدی «نمایش‌ نامه برای کودکان» است، با نمایش‌نامه‌های ساده و گاه پیچیده‌تر خود مفاهیم همکاری، همدلی، مهربانی، دوستی و همفکری را برای کودک مطرح می‌کند. هم‌یاری و تعامل کودکان و مربی، یا کودکان و والدین سبب می‌شود که با خواندن این کتاب و پس از آن، اجرای نمایش‌نامه‌ها، مفاهیم انتزاعی در ذهن کودک، به شکلی عینی حک شود و در زندگی وی رد‌پایی عمیق به ‌جای بگذارد. در ابتدای هر ۵ جلد، مطلبی با عنوان، سخنی با بزرگ‌‌‌ترها آمده است، که به والدین و مربیان کمک می‌کند نحوه‌ی استفاده از کتاب را بهتر درک کنند. اگر کتاب «بچه‌ ها بیایید نمایش ۲» را خوانده‌اید، حالا وقت آن است که به سراغ این کتاب بیایید.

برخی از این نمایش‌ها، شخصیت‌های کمتری دارند و ساده‌تر هستند. توصیه می‌شود این نمایش‌نامه‌ها را با کودکان کوچک‌تر اجرا کنید. در عین حال، برخی نمایش‌ها پیچیده‌تر و دارای کاراکترهای بیشتری هستند، اجرای این نمایش‌نامه‌ها برای رده‌ی سنی ۷ تا ۹ سال مناسب‌تر است.

توضیحات تکمیلی
وزن 245 گرم
ابعاد 0.6 × 16.5 × 23.5 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
سال نشر

ناشر | تولیدکننده

تعداد صفحه

84 صفحه

شابک

9789641207931

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بچه‌ها بیایید نمایش ۳ – مجموعه‌ی نمایش‌نامه برای کودکان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *