شوخی‌های توتو – شوخی‌های مدرسه

80,000 ریال

  • بگو ببینم توتو، به نظر تو من خوشگلم؟
  • خُب، بدک نیستی!
  • خب پس وقتی بزرگ شدیم، با من ازدواج کن. باشه؟
  • امکان ندارد. در خانواده‌ی ما، همه ازدواج فامیلی می‌کنند؛ پدرم با مادرم، عمویم با زن‌عمویم، مادربزرگم با پدربزرگم. منظورم را می‌فهمی؟

 

معرفی صوتی مجموعه «شوخی‌های توتو» را بشنوید:

ناموجود

توضیحات

در کتاب «شوخی های مدرسه» توتو عاشق رفتن به مدرسه است. او هم مدرسه رفتن را دوست دارد و هم برگشتن از مدرسه را. فقط خودش می‌گوید که بین این دو تا حوصله‌اش سر می‌‌رود! البته فکر کنم، کمی شوخی می‌کند، چون توتو عاشق شوخی کردن است. او گاهی به مادرش شکایت می‌کند که معلمش او را اذیت می‌کند. بالاخره یک روز مادر با عصبانیت، بدوبدو به مدرسه می‌رود و دلیل رفتار بد معلم را از او می‌پرسد.

اما واقعاً ماجرا از چه قرار است؟! ماجرا از این قرار است که خانم معلم هر سؤال درسی‌ای که از توتو می‌کند، او بنا را می‌گذارد به جیغ کشیدن و گریه کردن. تازه گاهی هم زنگ می‌زند و به مدیر مدرسه می‌گوید که حالش خوب نیست و باید توی خانه زیر پتو بماند و یک فیلم باحال ببیند تا بهتر بشود! شما اگر جای خانم مدیر بودید با توتو چه کار می‌کردید؟ وقتش رسیده که کتاب «شوخی های مدرسه» از مجموعه‌ی «شوخی‌ های توتو» را بخوانید و بلند بلند بخندید.

تیئری کوپه، نویسنده و تصویرگر کتاب «شوخی های مدرسه»، شخصیتی باهوش و شیطان به نام توتو خلق کرده است و از طریق او با همه چیز شوخی می‌کند. داستانک‌های تصویری و کمیک‌استریپ‌های بامزه و خنده‌دار این کتاب، لبخند را به لب بچه‌ها و پدر و مادرها خواهد آورد.

انتشارات سروش مجموعه‌ی ۴ جلدی «شوخی‌های توتو» را با عناوین زیر روانه‌ی بازار نشر کرده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 142 گرم
ابعاد 28 × 21 × 0.2 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

26 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

شابک

9789641209119

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شوخی‌های توتو – شوخی‌های مدرسه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *