تورفین وایکینگ مهربان و اسکاتلندی‌های ضایع

490,000 ریال

وایکینگ‌ها فریاد کشیدند و هجوم بردند طرف شهر. اما وقتی به شهر رسیدند، سر جای‌شان میخکوب شدند، دروازه باز بود و هیچ‌کس در خیابان‌ها نبود. اریک گوش‌ گوشت‌کوبی گفت: «پس کجان؟» دری باز شد و پیرزنی با یک بچه از خانه بیرون آمد.

4 عدد در انبار

- +

4 عدد در انبار

توضیحات

مدت‌هاست که وایکینگ‌ها از دست کارهای تورفین ذله شده‌اند. چون هر جایی که برای جنگ و قتل و غارت می‌روند، به یمن وجود تورفین به جشن و مهمانی تبدیل می‌شود و برای یک وایکینگ واقعی هیچ‌چیزی بدتراز این نیست! برای همین هم، این‌بار که تصمیم گرفتند به قلعه‌ای حمله کنند تورفین را با خودشان نبردند. اما دست بر قضا، سروکله‌ی رئیس قبیله‌ی مک‌رانلد، که آدم خیلی خیلی خطرناکی است، پیدا شد و تورفین و دوستانش را گروگان گرفت. فکرش را بکنید اسکاتلندی‌های ضایع می‌خواهند قهرمان مهربان ما را به زانو درآورند. به نظر شما، در نبرد «تورفین وایکینگ مهربان و اسکاتلندی‌ های ضایع» بالاخره کدام‌یک شکست می‌خورند؟ تورفین باادب یا رئیس بداخلاق مک‌رانلدها؟

کتاب «تورفین وایکینگ مهربان و اسکاتلندی‌ های ضایع» سومین کتاب از مجموعه‌ی «تورفین وایکینگ مهربان» است. در این مجموعه‌ی داستانی مصور، تورفین با مهربانی، رفتارهای دوست‌داشتنی و تصمیمات درستش درس‌های بزرگی به اسکاتلندی‌های ضایع و بچه‌ها می‌دهد. علاوه‌بر این، در هر کتاب چند کارت بازی درباره‌ی وایکینگ‌ها وجود دارد.

انتشارات هوپا مجموعه‌ی «تورفین وایکینگ مهربان» را در ۶ جلد با نام‌های زیر منتشر کرده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 135 گرم
ابعاد 18 × 14 × 0.9 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

138 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

شابک

9786008869498

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تورفین وایکینگ مهربان و اسکاتلندی‌های ضایع”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *