یکی مثل من

250,000 ریال

یوزپلنگ آسیایی یک زیرگونهٔ درمعرض خطر انقراض از یوزپلنگ است و اکنون، تنها چند قلاده از آن در ایران یافت می‌شود. این کتاب، که سیر زندگی یک یوزپلنگ را تا نجات از دست قاچاقچیان حیوانات و حفاظت روایت می‌کند، بسیار مناسب برای آشنایی اولیه‌ی کودکان با این زیرگونه‌ی زیبا و درخطر انقراض است.

ناموجود

توضیحات

کتاب «یکی مثل من» روایتی تصویر محور از یک یوزپلنگ است.

اگر یک روز برویم توی خیابان و مادرمان را گم کنیم، چه حالی پیدا می‌کنیم؟ اگر خانه‌مان را از ما بگیرند، چطور؟ اگر دوستان‌مان را از دست بدهیم، چه؟ یوزپلنگ کوچولوی داستان «یکی مثل من» هم تمام این‌ها را از خودش می‌پرسد؛ اما شجاعانه، تمام توانش را به کار می‌گیرد تا زندگی‌اش را ادامه دهد و در نهایت…

کتاب «یکی مثل من» داستانی تصویری است که در کارگاه‌ کتاب‌های تصویری سپیدار در سال ۱۳۹۶ پدید آمد. با هر بار خواندن این کتاب از روی تصاویر، کودک می‌تواند بخشی از داستان را تکمیل کند.

مریم بهرامی نویسنده‌ی کتاب «یکی مثل من» درباره‌ی خودش می‌گوید: «من کشورم، مردمانش، کوه‌ها، جنگل‌ها و یوزپلنگ آسیایی آن را دوست دارم. متأسفانه چندتا بیشتر از آن‌ها باقی نمانده. ما آدم‌ها به روش‌های مختلف آن‌ها را از بین برده‌ایم، اما حالا می‌خواهیم که زنده بمانند.»

توضیحات تکمیلی
وزن 130 گرم
ابعاد 23.5 × 23.5 × 0.3 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
سال نشر

ناشر | تولیدکننده

تعداد صفحه

23 صفحه

شابک

9786004771184

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یکی مثل من”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *