جک جنگلی

85,000 ریال

جهان تغییر کرده است و به دو بخش کاملا جدا از هم شهر‌ها و سرزمین‌های پرت تقسیم شده است. مردمان نیز دو دسته شده اند، شهری ‌ها و وحشی‌ها. شهری های قدرتمند، جنگلی های ساده را استثمار می کنند. در این میان کلایو که پسر یک سیاستمدار است و به این وضعیت اعتراض می کند و به جزیره‌ای کوچک تبعید می‌شود که مکانی است برای تربیت نوجوانان سرکش…

ناموجود

توضیحات

کلایو به همراه دوستانش از آنجا فرار می کند اما در سرزمین های پرت اسیر جک جنگی و گروهش می شوند. او در آغاز از این که عضوی از گروه جک جنگلی است خوشحال است اما کم کم به واقعیت پی می برد.

ساموئل یود، نویسنده‌ی بریتانیای متولد ۲۲ فوریه‌ی سال ۱۹۲۲ است. او شهرتش را مدیون داستان‌هایی است که با نام مستعار جان کریستوفر و برای نوجوانان نوشته است که بیشتر علمی تخیلی هستند. از مشهورترین آثار او می‌توان به چهارگانه‌ی سه پایه‌ها، سه گانه‌ی شمشیر ارواح، سه گانه‌ی گوی آتش و نگهبانان اشاره کرد که برای او جایزه‌ی کتاب سال گاردین را به ارمغان آورد. بسیاری از آثارش به زبان فارسی ترجمه شده است و هواداران بسیاری را از گذشته تاکنون در ایران برای او به ارمغان آورده است. سه قسمت اول چهارگانه‌ی سه پایه‌ها (به دلیل انتشار قسمت چهارم با فاصله‌ی بیست ساله از سه قسمت قبل) در ایران توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسید که ده‌ها هزار نسخه از آن به فروش رفت.

توضیحات تکمیلی
وزن 202 گرم
ابعاد 1.2 × 12 × 20 سانتیمتر
ناشر | تولیدکننده

نویسنده
مترجم

گروه سنی
شابک

978-964-6003-57-6

سال نشر

نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.
  1. یگانه

    به نظرم داستان جالب و آموزنده ایست …

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *