نگرانی‌های دخترانه – چگونه تغییرات طبیعی دوران بلوغم را بشناسم؟

890,000 ریال

تغییرات بدنت تو را نگران کرده‌اند؟ نگران نباش، این تغییرات برای دخترهای دیگر هم پیش می‌آید و آن‌ها را هم نگران می‌کند. این کتاب، به نامه‌ها و پرسش‌های دختران هم سن و سالت در هر زمینه‌ای پاسخ می‌دهد؛ از جوش زدن صورتشان گرفته تا قاعدگی و تغییرات خلق‌وخو. هم چنین به دخترها یاد می‌دهد که چه طور سوال‌ها یا دغدغه‌هایشان را بدون ترس و یا پنهان‌کاری با والدین مطرح کنند.

3 عدد در انبار

- +

3 عدد در انبار

توضیحات

بزرگ شدن این شکلی نیست که یک روز صبح از خواب بیدار شویم، توی آینه نگاه کنیم و شخصی کاملاً غریبه به ما بگوید: «سلااام، من خودِ توئم. تو دیگه بزرگ شدی!» حتی فکر کردن به این موضوع هم ترسناک است و باعث می‌شود شب‌ها با چشم‌های باز بخوابیم! اما خب، همه‌ی دخترها «نگرانی های دخترانه» ای از این دست دارند.

دختران، در گذر از دوران کودکی به بزرگ‌سالی (دوران بلوغ)، با سؤالات و ابهامات فراوانی روبه‌رو می‌شوند، که گاه عجیب‌وغریب و حتی خنده‌دار هستند یا سؤالاتی که شاید خجالت بکشند از پدر یا مادرشان بپرسند. از طرفی، سیستم بدنی هریک از آن‌ها با دیگری متفاوت است. در نتیجه، هر دختری تجربه‌ای متفاوت از بلوغ خواهد داشت و شاید همین امر هم ماجرا را سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌کند؛ پس چه‌کار باید کرد؟!

در جوامع امروزی، که سیل اطلاعات درست و نادرست از هر طرف کودکان و نوجوانان را احاطه کرده است، ضروری است که برای گذر از دوران بلوغ، منبعی آگاه و معتمد در اختیار آن‌ها قرار دهیم. به همین دلیل، دارسی جانستون تلاش می‌کند تا در کتاب «نگرانی های دخترانه» به دختران یاد دهد که چگونه تغییرات بدنی و خلق‌خوی خود را در دوران بلوغ بشناسند و کم‌کم آن را بپذیرند.

او سؤالات دختران ۹ تا ۱۸ ساله‌ی زیادی را جمع‌آوری کرده و در کتاب «نگرانی های دخترانه» با عنوان فرعی (چگونه تغییرات طبیعی دوران بلوغم را بشناسم؟) به آن‌ها پاسخ داده است. این کتاب نه‌تنها برای دختران ۹ تا ۱۸ سال که برای والدین، معلمان، مربیان آموزشی و هر آن‌کسی که با دختران سروکار دارد کاربردی و مفید است.

مجموعه‌ی ۳ جلدی «دخترانه‌ها» (ویژه‌ی دختران ۹ تا ۱۸ سال) را نشر مهرسا با عناوین زیر چاپ کرده است:

_ احساسات دخترانه (چگونه احساسات خودم را بشناسم و ابراز کنم؟)

_ شادی‌های دخترانه (چگونه شادی را تبدیل به عادت کنم؟)

_ نگرانی‌های دخترانه (چکونه تغییرات طبیعی دوران بلوغم را بشناسم؟)

توضیحات تکمیلی
وزن 220 گرم
ابعاد 23.5 × 16.4 × 0.6 سانتیمتر
نویسنده
مترجم

تعداد صفحه

120 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

شابک

9786009890620

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نگرانی‌های دخترانه – چگونه تغییرات طبیعی دوران بلوغم را بشناسم؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *