۲۵ شغل ماشا فیلیپنکو

490,000 ریال

ماشا دید که دوباره مشتری آرام و آسوده شده. پس تصمیم گرفت که ابزار اصلی تادیبی‌اش را به کار بیاندازد. طناب را کشید و مرگ کدویی با آن لبخندش بیرون پرید و چوب هاکی‌اش تکان تکان می‌خورد. چشم مشتری از حدقه زد بیرون. من‌من کنان پرسید:

ناموجود

توضیحات

اگر قرار باشد شغلتان را از همین الان انتخاب کنید، چه گزینه‌هایی دارید؟ اگر هنوز تصمیم نگرفته‌اید، احتمالاً ماجرای «۲۵ شغل ماشا فیلیپنکو» کمک بزرگی به شما خواهد کرد.

همه چیز از زنگ انشا شروع شد. یک روز آقای خیلی محترمی که شبیه پرفسورها بود به مدرسه آمد و از بچه‌ها خواست انشایی با این موضوع بنویسند: «اگر من نماینده‌ی شورای شهر بودم چه می‌کردم؟» از میان همه‌ی بچه‌ها، ماشا که طبق معمول هر کاری را بیشتر از درس خواندن دوست داشت، انشایی نوشت که پرفسور بارینوف را حیرت‌زده کرد!

در نهایت، ماشا به‌عنوان نماینده‌ی بخش بهسازی شورای شهر موظف شد به کارخانه‌ها، مزارع، خیاط‌خانه‌ها و هر جایی که کاروکاسبی در آن کساد بود سر بزند و به آنجا سروسامانی بدهد. ماشا که از عهده‌ی حل یک مسئله‌ی ساده‌ی ریاضی و نوشتن یک دیکته‌ی بی‌غلط برنمی‌آید، حالا باید مشکلات یک کشور را حل می‌کرد؛ اما ماشا معتقد بود که می‌تواند. برای همین دفترچه‌اش را برداشت و اول از همه یکی دو روزی به خیاط‌خانه رفت که حسابی از رونق افتاده بود. از شانس ماشا، آن روز، هیچ‌یک از کارکنان خیاط‌خانه به سر کار نیامده بودند، چون یکی بالشش مثل کلاه ناپلئون به گردنش دوخته شده بود و یکی هم رفته بود شلوار جین بخرد! خانم مدیر که داشت دیوانه می‌شد، تکه‌ای گونی به ماشا داد تا او را ساکت کند و خودش به داروخانه رفت تا آرام‌بخش بخرد. اگر بگویم ماشا از همان گونی یک لباس مد روز ایتالیا دوخت، باور می‌کنید؟! ماشا که خودش راضی بود و حسابی موفق به نظر می‌رسید، اما راز موفقیت او در چیست؟

توضیحات تکمیلی
وزن 300 گرم
ابعاد 20 × 13 × 2 سانتیمتر
نویسنده
مترجم

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

شابک

9786003204508

گروه سنی
تعداد صفحه

328 صفحه

نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.
  1. سمیه

    به نظرمن این کتاب نشان میدهد خلاقیت مهمترازاین است که فقط یک مطلب روبخوانی وحفظ کنی ولی نتوانی شغلی ازآن تحصیل داشته باشی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *