دستنامه المر فیل رنگارنگ

247,000 ریال

این محصول شامل دستنامه یا راهنمای خواندن کتاب «المر فیل رنگارنگ» است. فعالیت‌های تکمیلی را می‌توانید از طریق لینک زیر تهیه کنید:

لینک خرید فعالیت کتاب المر فیل رنگارنگ

1204 عدد در انبار

- +

1204 عدد در انبار

توضیحات

معرفی دستنامه المر فیل رنگارنگ، تهیه شده در موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان

موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان در راستای پشتیبانی برنامه «با من بخوان»، دفترچه‌های راهنمای خواندن و فعالیت‌های مربوط به‌ کتاب‌های برگزیده از سوی کارشناسان موسسه و شورای کتاب کودک را تهیه کرده و در دسترس مخاطبان قرار داده است تا خانواده‌ها، مربیان، آموزگاران و کتابداران را در زمینه چگونگی سهیم شدن کتاب با کودکان راهنمایی کند.

درباره‌ی دستنامه المر فیل رنگارنگ:

با فعالیت‌های متنوعی که در این دفترچه آمده، کودکان در کنار پی بردن به ارزش تفاوت‌های شخصی، با مفهوم ریاضی الگوها آشنا می‌شوند. آموزش الگو یا فرم‌های تکرارشونده، بخش مهمی از آموزش ریاضیات در دوره‌ی پیش‌دبستان است. الگوها به کودکان کمک می‌کنند تا روابط میان اشیا را از راه حدس زدن و فرضیه‌سازی و تعمیم دادن درک کنند. کودکانی که فرصت آشنایی با الگوها را داشته باشند، در درس ریاضی موفق‌تر خواهند بود. همچنین برخی از فعالیت‌های این راهنما به پرورش مهارت‌های هنری کودکان کمک می‌کنند.

در قسمتی از این راهنما می‌خوانیم:

برگزاری جشن «من هستم و با دیگران فرق دارم»

آنچه نیاز دارید: وسایل رنگ‌آمیزی (مدادشمعی، ماژیک یا مدادرنگی)، کاغذ، مقواهای رنگی، دورریزها، کاموا، پولک‌های رنگی، ماسک فیل

به همراه کودکان و با استفاده از الگوهای پیوست (برگه‌های B1 تاB4)، برای هر کدام از بچه‌ها یک ماسک فیل بسازید. به کودکان بگویید:«بیایید ما هم ماسک‌هایمان را رنگ‌آمیزی و تزئین کنیم و به جشن المر و دوستانش برویم.» اجازه بدهید کودکان به سلیقه خود ماسک‌هایشان را تزئین کنند. سپس آن‌ها را به صورتشان بزنند و «متفاوت بودن و یگانه بودن» خود را جشن بگیرند.

با ادامه‌ی این فعالیت و دیگر فعالیت‌ها در دستنامه المر فیل رنگارنگ آشنا خواهید شد.

توضیحات تکمیلی
وزن 45 گرم
ابعاد 25 × 15 × 0.2 سانتیمتر
تولید کننده

موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان

تعداد صفحه

5 صفحه

دسته بندی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستنامه المر فیل رنگارنگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *