اندوه بالابان

50,000 ریال

از وقتی این غریبه پاشو گذاشته بود روی لنج، ناخدا ساکت و مرموز شده بود. مندو پرسید: «ناخدا راست میگه؟ خو یعنی، مار توشه جدی؟» ناخدا داد زد: «لابد هست! صدبار نگفتُمت تو اثاث مردم سرک نکش؟»

ناموجود

توضیحات

کتاب «اندوه بالابان» در قالب داستان به موضوع قاچاق پرندگان شکاری ارزشمند ایران مانند بالابان به کشورهای حاشیه‌ی خلیج فارس می‌پردازد. متن کتاب روان است و استفاده از برخی اصطلاحات و کلمات بومی، به خوبی جغرافیای کتاب را بازسازی می‌کند. تصاویر کتاب با متن متناسب است.

 

درباره نویسنده کتاب « اندوه بالابان »:

مهدی رجبی متولد ۱۳۵۹ و دانش‌آموخته کارشناسی سینما و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی است و حدود یک دهه است که برای کودکان و نوجوانان داستان و رمان می‌نویسد. برخی از آثارش جوایزی را هم از آن خود کرده‌اند. کتاب برگزیده‌ی کانون پرورش فکری، جایزه سپیدار، کتاب شایسته تقدیر شورای کتاب کودک، کتاب برگزیده جشنواره کتاب‌های برتر، کتاب برگزیده کتابخانه بین‌المللی مونیخ آلمان در سال ۲۰۰۹، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ از جمله‌ی این جوایزند.

 

درباره تصویرگر کتاب « اندوه بالابان »:

بهزاد شفق متولد ۱۳۵۶ است. از دوران کودکی نقاشی می‌کردو دیدن و دوباره ساختن تصاویر برایش هیجان‌انگیز بود: نقاشی سربازهای هخامنشی در کتاب تاریخ، تصویر سرخ‌پوست‌ها و گاوچران‌ها توی فیلم‌ها، نقش گل‌های روی قوری و عکس مارادونا توی مجله. از یازده سالگی تصمیم می‌گیرد هنرمند شود. به کلاس نقاشی رفت، بعد وارد هنرستان شد و بعد هم دانشگاه. چند سالی هم طراحی و هنر آموزش داد…

توضیحات تکمیلی
وزن 72 گرم
ابعاد 19.5 × 13.5 × 0.3 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
سال نشر

ناشر | تولیدکننده

گروه سنی
تعداد صفحه

32

شابک

9789643898571

نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اندوه بالابان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *