کتابچه ی هیولا

1,480,000 ریال

شهری بی‌رنگ و هیجان را چطور می‌شود پر از شور و هیاهو کرد؟

دختر کوچولو با گچ‌های توی دستش راز این کار را می‌داند. او خیابان به خیابان و کوچه به کوچه می‌رود و همه‌جا را پر از تصاویری جاندار می‌کند. هیولاهای دراز و کوتاه، هیولاهای شش‌چشمی، هیولاهای مهربان، هیولاهایی با دندان‌های تیز و…

هیولاهایی که خودشان هم نقاشی کردن را دوست دارند!

1 عدد در انبار

1 عدد در انبار

توضیحات

تا به حال پیش آمده است که به‌جای خواندن کتاب، آن را با چشم‌های‌تان ببینید؟ «کتابچه ی هیولا» اثر آلیس هوخستاد یک کتاب تصویری بدون کلام، اما پر‌جنب‌و‌جوش و عجیب‌وغریب است که داستانی رنگی‌رنگی و پر از جزئیات را با یک‌عالمه هیولای بامزه به تصویر می‌کشد. این کتاب خلاقیت و شگفتی‌های تخیل را جشن می‌گیرد و نشان می‌دهد که چگونه خیال‌پردازی و عمل ساده‌ی نقاشی کشیدن می‌تواند به ماجراجویی‌ای جادویی منجر شود. این کتاب جایزه‌ی قلم‌موی طلایی هلند را از آن خود کرده است.

راستی، به غیر از مطالعه‌ی کتاب، شاید کودک دوست داشته باشد تصاویر آن را با ماژیک رنگ‌آمیزی کند!

ماجرا از روزی عادی در شهری آرام و خوب‏، اما بی‌رنگ و سیاه و سفید شروع می‌شود. انگار روزی معمولی در پیش است: مردی ماشینش را می‌شوید، مامان همراه با کالسکه‌ی بچه از خانه خارج می‌شود. آقای پستچی سوار موتور از کوچه‌ها می‌گذرد و… اما همان‌موقع، در گوشه‌‌ای از شهر، دخترکوچولویی، با گچ قرمز، مشغول نقاشی کشیدن روی دیوار است!

کمی بعد، دخترک تصویر یک هیولا را روی زمین می‌کشد. هیولایی رنگی‌رنگی که جان می‌گیرد و توی شهر راه می‌افتد! به نظر شما، در ادامه‌ی داستان چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا شهرِ بی‌رنگ و کسالت‌آور به شهری رنگی‌رنگی با موجوداتی پرنشاط و بازیگوش تبدیل خواهد شد؟

توضیحات تکمیلی
وزن 186 گرم
ابعاد 29 × 24 × 0.3 سانتیمتر
تصویرگر
تعداد صفحه

28 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

شابک

978-600-895479-8

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتابچه ی هیولا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *