این دم کیه؟

2,970,000 ریال

تا به حال چه جانورانی دیده‌ای؟ نام چندتای آن‌های را بلدی؟ تا حالا به دم‌‌شان نگاه کرده‌ای؟ می‌توانی آن‌ها را از روی دم‌شان بشناسی؟ مثلاً اگر گفتی «این دم کیه؟»

ناموجود

توضیحات

کتاب تصویری «این دم کیه؟» اثر یوکی آکفلت و مارتین فان‌در لیندن، کودکان نوپا را به چالشی بامزه و مفرح دعوت می‌کند. در هر صفحه، یک دم و در صفحه‌ی روبه‌رویش چهار جانور به تصویر کشیده شده‌اند. پرسش این‌جاست که دم متعلق به کدام‌یک از جانوران است؟ و در صفحه‌ی بعدی، تصویری از صاحب واقعی دُم می‌بینیم!

این دم کیه

این دم کیه؟

«این دم کیه؟» فرصتی برای شناخت جانوران گوناگون، آشنایی با زیستگاه آن‌ها و همین‌طور اشیایی که به همراه دارند، برای کودک نوپا فراهم می‌کند.

جانوران این کتاب در موقعیت‌های بامزه و دور از انتظار به تصویر کشیده شده‌اند. دلفینی با کیف‌های رنگارنگ، کروکودیلی با کوله‌پشتی و کلاه‌ گل‌گلی و پنگوئنی که کتاب‌های‌اش را در سورتمه می‌برد. این جزئیات کوچک و گاه خنده‌دار کودکان را به کشف و گفت‌وگو تشویق می‌کند. در هر صفحه، جانوری را می‌بینیم که گویی قصد سفر دارد. اما در تصویر پایانی، همه‌ی جانوران همچون گردشگرانی خوشحال در حال تماشای شهر هستند و انسانی حیران به آن‌ها چشم دوخته است! تصاویر سرشار از جزئیاتِ سفرِ این جانوران به کودکان امکان می‌دهد که روایت ویژه‌ی خود را بسازند.

توضیحات تکمیلی
وزن 310 گرم
ابعاد 17 × 17 × 2 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

32 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد سخت

نوع کتاب

شابک

978-622-5565-18-0

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “این دم کیه؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *