آلیس در سرزمین عجایب (نسخه‌ مصور)

4,950,000 ریال

آلیس دستکش و بادبزن را برداشت و چون تالار خیلی گرم بود، تمام مدتی که با خودش صحبت می‌کرد خودش را هم باد می‌زد: «ای داد، ای داد! چرا امروز همه‌چیز این‌قدر عجیب‌وغریب شده! دیروز همه‌چیز مثل همیشه عادی بود. نکند منم که در طول شب تغییر کرده‌ام؟ بگذار ببینم: امروز صبح که بیدار شدم خودِ خودم بودم؟»

 

معرفی صوتی کتاب «آلیس در سرزمین عجایب» را بشنوید:

 

1 عدد در انبار

1 عدد در انبار

توضیحات

کتاب «آلیس در سرزمین عجایب (نسخه‌ مصور)» با تصویرگری کریس ریدل یکی از برجسته‌ترین نسخه‌های داستان کلاسیکِ آلیس است که در سال ۱۹۹۹ منتشر شد و در ایران، به همت انتشارات هوپا، به‌تازگی وارد بازار شده است. این کتاب روایتگر ماجراجویی‌های آلیس، دختری کنجکاو و بازیگوش است که به دنیایی عجیب و شگفت‌انگیز قدم می‌گذارد. تصویرگری ریدل به این داستان جان تازه‌ای بخشیده و با رنگ‌های زنده و طراحی‌های خیال‌انگیز، فضای بصری فوق‌العاده‌ای ایجاد کرده است.

در این اثر، آلیس به درون سوراخ خرگوش می‌افتد و پس از آن به سرزمینی می‌رسد که پر از شخصیت‌های غیرعادی و جالب همچون کلاه‌دوز، خرگوش عجول و ملکه‌ی قلب‌هاست. داستان این کتاب به‌نوعی بازی با منطق و زبان است و مملو از دیالوگ‌های خنده‌دار و موقعیت‌های عجیب‌و‌غریب است که خواننده را به دنیایی سوررئالیستی می‌برد؛ فضایی که دقیقاً در تصویرگری پرجزئیات ریدل نیز بازتاب پیدا کره است. تصاویر ریدل نه‌تنها جذابیت بصری دارند، بلکه دقت او در به تصویر کشیدن احساسات و ویژگی‌های هر شخصیت به خواننده اجازه می‌دهد به آسانی به دنیای خیال‌انگیز داستان نفوذ پیدا کند.

کتاب «آلیس در سرزمین عجایب» ‌(نسخه مصور) تنها محبوب کودکان نیست. در حقیقت، لایه‌های عمیق‌تر این اثر توجه بزرگ‌‌سالان را نیز به خود جلب کرده است. این داستان تأثیر زیادی بر فرهنگ و هنر گذاشته و تاکنون فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌های متعددی بر اساس آن ساخته شده است که انیمیشن شرکت دیزنی و فیلم تیم برتون از جمله برجسته‌ترین این آثارند.

توضیحات تکمیلی
وزن 600 گرم
ابعاد 22 × 17 × 2 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

320 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد سخت

نوع کتاب

شابک

978-622-204-581-4

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آلیس در سرزمین عجایب (نسخه‌ مصور)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *