بچه ها، پدر و مادرها برای زلزله آماده شوید!: آمادگی مدرسه و خانواده در برابر زلزله

1,250,000 ریال

دانیال پرسید: «دانشمندها نمی‌تونن جلو زلزله رو بگیرن؟»

خانم دکتر گفت: «نه، ولی می‌تونیم چیزهای بیشتری درباره‌ش یاد بگیریم تا بفهمیم چطور ساختمون‌ها رو در برابر زلزله ایمن کنیم و به مردم هم یاد بدیم چطور مراقب خودشون باشن.»

مامان گفت: «ای وای، سوفی کجاست؟»

 

معرفی صوتی کتاب «بچه ها، پدر و مادرها برای زلزله آماده شوید» را بشنوید:

 

2 عدد در انبار

- +

2 عدد در انبار

توضیحات

آیا در مدرسه‌ی شما هم مانور زلزله انجام می‌شود؟ آیا با روند بنشین، پناه بگیر، صبر کن آشنا هستی؟ به نظر تو، پیش از وقوع زلزله، چه اقداماتی می‌توان انجام داد تا احتمال آسیب‌دیدگی به حداقل میزان ممکن برسد؟ کتاب مصور «بچه ها، پدر و مادرها برای زلزله آماده شوید!: آمادگی مدرسه و خانواده در برابر زلزله» داستانی علمی و جامع درباره‌ی آشنایی هرچه بیشتر کودکان و خانواده‌ها با اقدامات ضروری و فعالیت‌هایی است که پیش از زلزله، در حین زلزله و پس از زلزله بایستی انجام داد.

آن شب، سوفی خواب می‌دید که سوار قایقی روی موج‌هاست و برای همین قایق تکان‌تکان می‌خورَد. اما همان موقع، برادرش دانیال با هول‌و‌هراس از خواب بیدار شد؛ چون عروسک‌هایی که روی شلف دیواری بالای تختش بودند، داشتند یکی‌یکی روی سرش می‌افتادند! بله، همه چیز حقیقی بود! واقعاً زلزله آمده بود!

همان موقع، مامان و بابا دوان‌دوان وارد اتاق شدند و بچه‌ها را بغل کردند. آن‌ها هم حسابی ترسیده بودند. اگر وسایل سنگین‌تری بالای تخت دانیال بود، هیچ معلوم نبود که چه بلایی سر پسرک می‌آمد! آن شب گذشت، اما فردای آن روز هم پس‌لرزه‌ها همچنان ادامه داشت. در نهایت، مامان و بابا و بچه‌ها تصمیم گرفتند خانه را ایمن کنند، در چند جای خانه، کیف‌های امدادیِ حاوی وسایل ضروری قرار دهند و مهم‌تر از همه، درباره‌ی زلزله آگاهی بیشتری کسب کنند…. آیا تو هم دوست داری درباره‌ی زلزله بیشتر بدانی؟

کتاب «بچه ها، پدر و مادرها برای زلزله آماده شوید!: آمادگی مدرسه و خانواده در برابر زلزله» با هدف آگاهی‌بخشی به تمام کودکان ایران‌زمین، به همت انتشارات کیوی، ترجمه و سپس، از نظر محتوا و تصویرگری، بومی‌سازی شده است.

توضیحات تکمیلی
وزن 242 گرم
ابعاد 28.5 × 21 × 0.3 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

56 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

,

شابک

978-600-450-743-1

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بچه ها، پدر و مادرها برای زلزله آماده شوید!: آمادگی مدرسه و خانواده در برابر زلزله”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *