خاطرات یک بی عرضه: دفترچه نارنجی – مجموعه خاطرات یک بی‌ عرضه (جلد ۹)

1,800,000 ریال

سر صبح با صدای ابلهانه‌ای که از پای تختم می‌آمد بیدار شدم. اول فکر ‌کردم رودریک صبح زود بیدار شده است ولی بعد متوجه شدم صدای بچه‌خوک است. ظاهراً فهمیده بود چطور در یخچال را باز کند چون شکلات‌ها و بقیه‌ی خوراکی‌های داخلش را خورده بود.

بچه‌خوک را برداشتم و داخل وان گذاشتم…

 

معرفی صوتی کتاب «خاطرات یک بی عرضه: دفترچه نارنجی» را بشنوید:

 

1 عدد در انبار

1 عدد در انبار

توضیحات

کتاب «خاطرات یک بی عرضه: دفترچه نارنجی»، نهمین جلد منتشرشده از مجموعه‌ی گرافیکی محبوب و پرفروش «خاطرات یک بی عرضه» است. در این جلد، قرار است که اعضای خانواده هفلی با هم به سفر بروند؛ اما آیا واقعاً به آن‌ها خوش می‌گذرد؟

مامانِ گِرگ دوست دارد که اعضای خانواده‌ همیشه خوشحال باشند. برای همین تصمیم می‌گیرد که برای تعطیلاتی معرکه برنامه‌ریزی کند. فقط مشکل اینجاست که برای این سفر غافل‌گیرکننده نظر هیچ‌‌یک از اعضای خانواده را نمی‌پرسد! بابای گرگ دلش می‌خواهد با قایق تازه‌اش به آب بزند و بچه‌ی کوچک خانواده هم پایش را کرده توی یک کفش که در تعطیلات، باید به خاله لورتا در آسایشگاه سر بزنند. گرگ و برادرش هم تمایل چندانی به این سفر جاده‌ای ندارند. اما مامان با یک چشم‌غره همه‌ی کارها را ردیف می‌کند و انگاری همه راضی می‌شوند!

این‌طوری می‌شود که هرکس می‌رود سراغ جمع کردن وسایل و بستن چمدان‌هایش. کمی بعد، جلوی ماشین کوهی از وسیله جمع می‌شود که کسی نمی‌داند کجا باید جای‌شان بدهد! این‌طور که پیداست یا جای وسیله‌ها توی ماشین است یا اعضای خانواده!

شما فکر می‌کنید در این سفر واقعاً به گرگ و باقی اعضای خانواده خوش خواهد گذشت؟

در مجموعه‌ی «خاطرات یک بی ‌عرضه»، خاطرات پسری به نام «گِرِگ هفلی» از زبان خودش و به شکلی طنزآلود روایت می‌‌شود. ماجراهای بامزه‌ی گِرِگ در مدرسه و خانه، و در تعامل با خانواده و دوستانش اتفاق می‌افتند و برای همه‌ی بچه‌های هم‌سن‌وسال او ملموس و درک‌شدنی‌اند. این مجموعه ششمین مجموعه‌کتاب پرفروش تمام ادوار معرفی شده و با اقتباس از آن فیلم‌ها و انیمیشن‌های گوناگونی ساخته‌اند. تاکنون ۱۹ جلد از این مجموعه‌ی موفق و پرطرفدار منتشر شده و در سراسر جهان بارها تجدید چاپ شده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 214 گرم
ابعاد 19 × 14 × 1.3 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

224 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

9786001881978

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خاطرات یک بی عرضه: دفترچه نارنجی – مجموعه خاطرات یک بی‌ عرضه (جلد ۹)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *