خاطرات یک بی عرضه: دفترچه سبز چمنی – مجموعه خاطرات یک بی‌ عرضه (جلد ۸)

1,800,000 ریال

چند دقیقه از امتحان گذشته بود که متوجه بوی وحشتناکی شدم. اول فکر کردم بو از برنارد بارنسون است که معمولاً بوی خوبی نمی‌داد.

اما این‌بار بو بدتر از همیشه بود. وسایلم را جمع کردم و پشت میز انتهای کلاس نشستم تا بتوانم روی امتحانم تمرکز کنم، اما انگار بو دنبال من آمده بود. آن‌وقت بود که فهمیدم بو از کجا می‌آید.

 

معرفی صوتی کتاب «خاطرات یک بی عرضه: دفترچه سبز چمنی» را بشنوید:

 

1 عدد در انبار

1 عدد در انبار

توضیحات

کتاب «خاطرات یک بی عرضه: دفترچه سبز چمنی»، هشتمین جلد منتشرشده از مجموعه‌ی گرافیکی محبوب و پرفروش «خاطرات یک بی عرضه» است؛ داستانی درباره‌ی دوستی‌های حقیقی! انجام دادن کارهای خوب! و البته خرابکاری‌های همیشگی گِرِگ…

گِرگ تنها یک دوست صمیمی دارد که اسمش رالی است. او خیلی روی این دوستی حساب کرده است؛ چون راستش را بخواهید می‌شود گفت که رالی یک‌جورهایی بلاگردان گرگ است! او همیشه در مسیر مدرسه کیف گرگ را حمل می‌کند، همیشه جلوتر از او راه می‌رود تا اگر مشکلی در مسیر بود، اتفاقی برای گرگ نیفتد و… اما این اواخر همه چیز به هم ریخته است؛ چون رالی دوست جدیدی به نام الک پیدا کرده است که از قضا خیلی هم با هم جفت‌وجورند و این موضوع حسابی لجِ گرگ را درآورده است. چون این‌بار اوست که از دوستی صمیمی و جذاب به فردی خوار و ذلیل تبدیل شده است!

گرگ همچنان دلش می‌خواهد با رالی دوست باشد؛ چون در نوشتن مشق‌های زبان به او احتیاج دارد و از طرفی، حالا کسی نیست که در مسیر مدرسه از او مراقبت کند تا سگ گازش نگیرد! به نظر شما، با این اوضاع، گرگ می‌تواند دوست تازه‌ای برای خودش دست‌وپا کند یا باید نظرش را درباره‌ی مفهوم دوستی تغییر دهد؟

در مجموعه‌ی «خاطرات یک بی ‌عرضه»، خاطرات پسری به نام «گِرِگ هفلی» از زبان خودش و به شکلی طنزآلود روایت می‌‌شود. ماجراهای بامزه‌ی گِرِگ در مدرسه و خانه، و در تعامل با خانواده و دوستانش اتفاق می‌افتند و برای همه‌ی بچه‌های هم‌سن‌وسال او ملموس و درک‌شدنی‌اند. این مجموعه ششمین مجموعه‌کتاب پرفروش تمام ادوار معرفی شده و با اقتباس از آن فیلم‌ها و انیمیشن‌های گوناگونی ساخته‌اند. تاکنون ۱۹ جلد از این مجموعه‌ی موفق و پرطرفدار منتشر شده و در سراسر جهان بارها تجدید چاپ شده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 214 گرم
ابعاد 19 × 14 × 1.3 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

224 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

9786001881718

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خاطرات یک بی عرضه: دفترچه سبز چمنی – مجموعه خاطرات یک بی‌ عرضه (جلد ۸)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *