بازی: چگونه بازی به مغز ما شکل می دهد، تخیل را شکوفا می کند و به روحمان غنا می بخشد – مجموعه‌ کودک و تجربه ی طبیعت

1,250,000 ریال

مهارت واقعی در طول زندگی با کمک قطب‌نمای بازی حاصل می‌شود. وقتی والدین یا مربی‌ها کودکی را وادار به انجام کاری می‌کنند، اجازه‌ی تجربه کردن و خلق ذهنیت کودک را برای آن کار از بین می‌برند.

فارغ از اینکه کسب نتایج تحصیلی درخشان به اجبار والدین، فشار فرهنگی، یا نیاز اقتصادی باشد، کودکان در این راه لذت انجام بسیاری از کارها را از دست می‌دهند.

6 عدد در انبار

- +

6 عدد در انبار

توضیحات

کتاب «بازی: چگونه بازی به مغز ما شکل می دهد، تخیل را شکوفا می کند و به روحمان غنا می بخشد» از مجموعه‌ی «کودک و تجربه ی طبیعت» منتشر شده است. این اثر راهنمایی جامع درباره‌ی اهمیت بازی در زندگی انسان‌هاست. استوارت براون، نویسنده‌ی کتاب، به شیوه‌ای علمی و در عین حال جذاب برای‌مان توضیح می‌دهد که بازی چگونه بر مغز، خلاقیت و سلامت روان ما تأثیر می‌گذارد.

استوارت براون، با استفاده از تحقیقات پیشرفته در زمینه‌های علوم اعصاب و روان‌شناسی، توضیح می‌دهد که چرا بازی برای رشد و توسعه‌ی ما بسیار حیاتی است. او نشان می‌دهد که بازی نه‌تنها به کودکان، بلکه به بزرگ‌ترها نیز کمک می‌کند تا مهارت‌های اجتماعی‌شان را تقویت کنند، خلاقیت خود را شکوفا سازند و از استرس‌های روزمره‌ی خود بکاهند. براون تأکید می‌کند که بازی فرایندی است که به مغز ما شکل می‌دهد و به روح‌مان عمق و غنا می‌بخشد.

همچنین، نویسنده تأثیرات منفی کمبود بازی بر زندگی فردی و اجتماعی را بررسی می‌کند و به والدین و مربیان کمک می‌کند نقش اساسی بازی را در زندگی مدرن درک کنند و آن را در تربیت کودکان و زندگی روزمره‌ی خود به کار گیرند.

انتشارات جهاد دانشگاهی مشهد از مجموعه‌ی «کودک و تجربه ی طبیعت» عناوین زیر را در راستای آگاه‌سازی والدین، مربیان و تمام علاقه‌مندان به حوزه‌ی کودکی منتشر کرده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 236 گرم
ابعاد 24 × 17 × 1 سانتیمتر
نویسنده
مترجم

تعداد صفحه

156 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

978-964-324-479-2

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بازی: چگونه بازی به مغز ما شکل می دهد، تخیل را شکوفا می کند و به روحمان غنا می بخشد – مجموعه‌ کودک و تجربه ی طبیعت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *