تخت خواب من کجاست؟ – مجموعه رفتار خوب پخش می شود

980,000 ریال

این داستان سوزی سو است، که درست مثل تو، می‌خواهد بخوابد. دندان‌هایش را مسواک زده. خرس عروسکی‌اش را برداشته… و خودش را از تخت بالا کشیده است. او یک خمیازه‌ی گنده کشید و چراغ را خاموش کرد.

اما انگار یک چیزی، یک جایی، خیلی خوب نبود.

4 عدد در انبار

- +

4 عدد در انبار

توضیحات

کتاب «تخت خواب من کجاست؟» از مجموعه‌ی جذاب و طنزآمیز «رفتار خوب پخش می شود» منتشر شده است؛ داستانی خیال‌پردازانه درباره‌ی بی‌خوابی کودکان. این داستان را برای کودک بخوانید تا علاوه بر لذت بردن، همچون شخصیت‌های داستان یاد بگیرد که فقط و فقط باید توی تخت‌خواب خودش بخوابد.

امشب، سوزی سو دندان‌هایش را مسواک زده، خرس عروسکی‌اش را برداشته است و خودش را از تخت بالا می‌کشد. چراغ را خاموش می‌کند، خمیازه‌ی گنده‌ای می‌کشد و آماده‌ی خوابیدن می‌شود. اما هرچقدر در تخت‌خوابش این‌طرف و آن‌طرف می‌شود نمی‌تواند بخوابد. یک چیزی سر جایش نیست؛ انگاری که تخت‌خواب مشکلی دارد! اما چه مشکلی؟ خوب گوش کنید: ماااا… ماااا… شما هم صدای گاو را شنیدید؟

سوزی سو تندی چراغ‌خواب را روشن می‌کند و بلافاصله چشمش به گاوی گنده میفتد که با پیژامه‌ی راه‌راهش توی تخت‌خواب او نشسته است! اما گاو توی تخت‌خواب سوزی سو چه‌کار می‌کند؟ چه‌سؤال خوبی! خوب معلوم است، گاو هم می‌خواهد بخوابد، اما توی تخت‌خواب سوزی سو خوابش نمی‌برد!

سوزی سو و گاو مشغول صحبت هستند که یک‌دفعه‌ای صدای غرغر یک اسب مامانی‌ را از توی تخت‌خواب می‌شنوند! ای وای مثل اینکه همراه با سوزی سو تمام حیوانات مزرعه بی‌خواب شده‌اند! به نظر شما، حالا آن‌ها باید چه‌کار کنند؟‌

نشر ناریا از مجموعه‌ی «رفتار خوب پخش می شود» عناوین زیر را منتشر کرده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 90 گرم
ابعاد 26 × 21.5 × 0.3 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

24 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

978-622-90795-0-8

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تخت خواب من کجاست؟ – مجموعه رفتار خوب پخش می شود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *