صدای ساز من چیه؟ (سازهای ایرانی و جهانی)

4,700,000 ریال

گوزن زرد خال‌دار

نکنی تو او رو شکار

با رفیق‌اش موشی جون

ساز می‌زنن تو میدون

سازشون چیه؟

دف

صداش رو بگو

دف دو دو دف صف صف

23 عدد در انبار

- +

23 عدد در انبار

توضیحات

بسته‌‌ی «صدای ساز من چیه؟ (سازهای ایرانی و جهانی)» مجموعه‌ای متنی و صوتی_تصویری است؛ همراه با یک بازی دلنشین برای آشنایی با سازهای ایرانی و جهانی.

محتوای داخل بسته عبارت است از:

  • دو کتاب تصویری و ترانه
  • یک کتاب راه‌نمای آشنایی با انواع سازهای ایرانی و جهانی
  • ۱۸ نماکارت
  • ۳ تاس چوبی
  • و برگه‌ی راه‌نمای بازی

همچنین ۱۸ کلیپ صوتی و تصویری به شکل آنلاین، دردسترس خریداران این بسته است.

موسیقی ریشه در آوا و آهنگ یا ریتم دارد. کودکان از هنگامی‌که در شکم مادر هستند به آواها، نواها و آهنگ‌ها واکنش نشان می‌دهند. از این رو، ریتمی که در دل هر آهنگ و آواست، می‌تواند در رشد عاطفی و هیجانی کودک نقشی مؤثر داشته باشد.

در بسته‌ی «صدای ساز من چیه؟ (سازهای ایرانی و جهانی)» کودک با انواع سازهای جهانی همچون پیانو، گیتار، فلوت، ترومپت و… و سازهای مهم و پایهی ایرانی چون تار، سنتور، تنبک، سُرنا و… آشنا می‌شود. جالب اینکه هریک از این سازها را یک جانور می‌نوازد. از دیگر ویژگی‌هایی که این مجموعه را، به‌ویژه در بخش موسیقی ایرانی، برجسته‌تر می‌کند، پرداختن به جانورانِ در حال انقراضِ ایرانی چون زاغ بور، گور ایرانی، سمندر لرستان، لاک‌پشت پوزه‌عقابی، گوزن زرد ایرانی، یوز ایرانی و… است که خود موضوعی تأمل‌برانگیز است و می‌توان درباره‌ی آن با کودکان گفت‌و‌گو کرد؛ همچنین در هر کتاب، یک کیوارکد قرار دارد و برای هر ساز و موسیقی، انیمیشنی کوتاه ساخته شده است که مخاطب با اسکن کردن کُدِ مرتبط می‌تواند به تماشای آن بنشیند.

به همراه کتاب‌ها، یک بازی جالب به نام «سازک» نیز طراحی شده است که علاوه‌بر سرگرمی، به کودکان کمک می‌کند نام جانوران، سازی که می‌نوازند، ایرانی یا جهانی بودن ساز و‌ شیوه‌ی نواختن هریک را مرور کنند و بدین طریق بیشتر بیاموزند.

در مجموع، بسته‌ی «صدای ساز من چیه؟ (سازهای ایرانی و جهانی)» راهنمایی کامل برای کودکان و خانواده‌‌‌ی آن‌هاست تا بدین ترتیب، ساز تخصصی کودک را آسان‌تر انتخاب کنند.

توضیحات تکمیلی
وزن 455 گرم
ابعاد 24 × 22 × 4 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “صدای ساز من چیه؟ (سازهای ایرانی و جهانی)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *