ناصر حجازی – مجموعه انسان های کوچک؛ آرزوهای بزرگ

1,800,000 ریال

ناصر کوچولو در یک شب سرد پاییزی، در ۲۳ آذر ۱۳۲۸، در محله‌ی «منیریه»‌ی تهران به دنیا آمد. او از کودکی عاشق بادبادک‌ها بود. ساعت‌ها بادبادک‌هایش را به دورترین نقطه‌های آسمان می‌فرستاد و شب‌ها فانوس‌های کاغذی‌ای را که در آسمان به ستاره تبدیل می‌شدند، نگاه می‌کرد. او از کودکی شیفته‌ی آسمان بود.

 

معرفی صوتی کتاب «ناصر حجازی» را بشنوید:

 

11 عدد در انبار

- +

11 عدد در انبار

توضیحات

کتاب «ناصر حجازی» از مجموعه‌ی «انسان های کوچک؛ آرزوهای بزرگ» منتشر شده است. کودکان و نوجوانان با مطالعه‌ی این زندگی‌نامه، که به زبانی ساده نوشته شده است، با چندوچون شکل‌گیری زندگی حرفه‌ای ناصر حجازی و ورود او به دنیای فوتبال آشنا می‌شوند.

درباره‌ی ویژگی‌های شخصیتی و زندگی حرفه‌ای «ناصر حجازی» چه می‌دانی؟

ناصر بازیگوش و قدبلند بود و به ورزش علاقه داشت. در دوران مدرسه، والیبال و بسکتبال را خوب بازی می‌کرد و گاهی هم در زمین فوتبال به عنوان مهاجم گل می‌زد. او آن‌قدر بسکتبالیست خوبی شد که در نوجوانی به تیم ملی بسکتبال جوانان ایران دعوت شد. پس چه اتفاقی افتاد که او از تیم ملی فوتبال سر درآورد؟ ناصر تصمیم نداشت فوتبالیست و دروازه‌بان شود، اما سرنوشت جور دیگری رقم خورد!

ماجرا از روزی شروع شد که ناصر به تماشای بازی فوتبال تیم دبیرستان رفته بود. بازی در سطح منطقه برگزار می‌شد. اما در حین بازی، دروازه‌بان تیم مصدوم شد. مربی نگاهی به تماشاگران انداخت و از ناصر، که در میان آن‌ها نشسته بود، خواست که به‌جای دروازه‌بان بایستد. او پذیرفت و پرش‌های شگفت و خونسردی‌اش نظر همه را به خود جلب کرد. همین اتفاق راهی شد برای ورود «ناصر حجازی» به دنیای حرفه‌ای فوتبال و… اما تا به حال فکر کرده‌اید این قهرمان فوتبال در کنار توانایی‌های بدنی‌اش، چه ویژگی‌ شخصیتی‌ای داشت که او را به ورزشکاری ماندگار تبدیل کرد؟ با کتاب «ناصر حجازی» همراه باشید تا جواب این پرسش را بیابید.

مجموعه‌ی مصور «انسان های کوچک؛ آرزوهای بزرگ» شامل کتاب‌هایی است که نه‌تنها کودکان و نوجوانان را با دنیای هنرمندان و بزرگان عرصه‌ی علم آشنا می‌کند، بی‌شک راهی تازه را پیش روی اندیشه‌ی نسل جدید خواهد گشود.

نشر گهگاه، مجموعه‌ی «انسان های کوچک؛ آرزوهای بزرگ» را، با عناوین زیر، درباره‌ی زندگی بزرگان ایران‌زمین و جهان، منتشر کرده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 233 گرم
ابعاد 21 × 16.5 × 1 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
تعداد صفحه

32 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد سخت

نوع کتاب

شابک

9786225500099

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ناصر حجازی – مجموعه انسان های کوچک؛ آرزوهای بزرگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *