ای میهن من، ایران

170,000 ریال

کتاب « ای میهن من، ایران » شامل ۱۶ قطعه شعر سروده اسدالله شعبانی در زمینه‌ توصیف شهرهای ایران و ویژگی‌های آن‌ها از نظر محیط زیستی، اجتماعی، فرهنگی و تاریخی است.

5 عدد در انبار

- +

5 عدد در انبار

توضیحات

شاعر در کتاب « ای میهن من، ایران » در قالب چهارپاره، معیارهای فرهنگی-ادبی و مکان‌های بارز و مشهور شهرها را به تصویر می‌کشد. مخاطب با خواندن این اثر می‌تواند شناخت نسبتاً کاملی از ایران (از نظر معماری، فرهنگی، تاریخی و…) و طبیعت (زیست‌محیطی، جغرافیایی و هنری –ادبیات و شعر) پیدا کند. تشبیه‌ها و توصیف‌ها دلپذیرند. تصاویر با متن هماهنگ ‌و مشخص کننده‌ ویژگی هر منطقه و سبک هنرمندانه و طبیعت آن است و نگارش با فونت درشت و خوانا است.

« ای میهن من، ایران » برنده‌ لوح تقدیر از شورای کتاب کودک در سال ۱۳۹۵ است.

از ارگ بم نوشتم /با تار و پود قالی /بر هر لبی نشاندم / لبخند پرتقالی.

درباره نویسنده کتاب « ای میهن من، ایران » :

اسدالله شعبانی سال ۱۳۳۷در همدان در حوالی الوند آنجا که کردستان و همدان به هم پیوند می خورند به دنیا آمد. از کودکی برای معاش کار کرد. سال ۱۳۵۷دیپلم گرفت و به استخدام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آمد و از این پس به سرودن و نوشتن برای کودکان و نوجوانان پرداخت. شعبانی در حال حاضر کارشناس شعر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدیر نشر توکا است. برخی از آثار اسدالله شعبانی عبارتند از: خانه ما خانه آهوها، جوجه طلایی، موش‌های نقاشی، زمین کوچک من، ما با هم، آواز توکا، ماهیخوار حیله‌گر، خاله پیره‌زن و سه قصه کوتاه، ماه نو نگاه نو، حیوانات جنگل، گنجشک و پنبه دانه، شنگول و منگول

توضیحات تکمیلی
وزن 122 گرم
ابعاد 22.5 × 16 × 0.3 سانتیمتر
شاعر

تصویرگر
سال نشر

ناشر | تولیدکننده

گروه سنی
تعداد صفحه

44 صفحه

شابک

9789643919405

نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ای میهن من، ایران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *