اسکیت سواری بدون کلاه ایمنی؟ – مجموعه خانواده خرسی

430,000 ریال

روی تابلو نوشته شده بود: «اسکیت‌سواری آخر هفته ممنوع، به دستور آقای خرس‌عسلی، مدیر»

فرد گفت: «وای نه، چرا دیگر اجازه نداریم اینجا اسکیت‌سواری کنیم؟»

کوینی‌خرسی که همیشه از همه چیز خبر داشت، گفت: «آقای خرس‌عسلی گفته وقتی معلم‌ها نیستند که مراقب ما باشند، اسکیت‌سواری خیلی خطرناک است.»

خواهر‌خرسی و برادر‌خرسی با عصبانیت اسکیت‌های‌شان را برداشتند و رفتند طرف خانه.

 

معرفی صوتی کتاب «اسکیت سواری بدون کلاه ایمنی؟» را بشنوید:

 

5 عدد در انبار

- +

5 عدد در انبار

توضیحات

داستان تصویری «اسکیت سواری بدون کلاه ایمنی؟» از مجموعه‌ی «خانواده ‌ی خرسی» منتشر شده است. با مطالعه‌ی این داستان، بچه‌ها هم مثل خواهر‌خرسی و برادرخرسی به اهمیت رعایت نکات ایمنی هنگام ورزش کردن پی خواهند برد.

هر جمعه، خواهر‌خرسی و برادرخرسی با کلی شوق‌و‌ذوق سوار اسکیت‌های‌شان می‌شدند و به سمت مدرسه می‌رفتند تا در زمین بازی مدرسه با سایر دوستان‌شان اسکیت‌سواری کنند. آن جمعه هم دقیقاً می‌خواستند همین کار را انجام دهند که مامان‌خرسی دوان‌دوان به دنبال‌شان آمد. به نظر می‌رسید که بچه‌خرس‌ها چیزهایی را در خانه جا گذاشته‌اند؛ چون توی دست‌ مامان‌خرسی، کلاه ایمنی، زانوبند و محافظ آرنج و مچ‌بند بود. اما راستش را بخواهید بچه‌خرس‌ها این وسایل را از قصد برنداشته بودند! چون محافظ و کلاه ایمنی سنگین بود و پوشیدن‌شان باعث می‌شد حسابی گرم‌شان شود. اما مامان‌خرسی که این حرف‌ها سرش نمی‌‌شد. یا بچه‌‌خرس‌ها با وسایل ایمنی اسکیت‌سواری می‌کردند یا اسکیت‌سواری بی‌‌اسکیت‌سواری!

قیافه‌ی خواهرخرسی و برادرخرسی رفت توی هم. با وجود این، ترجیح دادند حرف مامان‌خرسی را گوش دهند. اما کمی بعد که به زمین بازی مدرسه رسیدند، تمام شوق‌وذوق‌شان از بین رفت: تابلویی جلوی مدرسه نصب شده بود که به بچه‌خرس‌ها اطلاع می‌داد «اسکیت‌سواری در آخرهفته‌ها ممنوع است.»

این‌طوری که نمی‌شود! خب، شاید بهتر باشد که بچه‌خرس‌ها جای دیگری را برای اسکیت‌سواری پیدا کنند؛ مثلاً، چطور است که اسکیت‌سواری در پارک اسکیت خصوصی گریزلی قدبلنده را امتحان کنند. البته فقط در صورتی می‌توانند در این پارک بازی کنند که از هیچ وسیله‌ی ایمنی‌ای استفاده نکنند! به نظر شما، آن‌ها قبول می‌کنند قول‌شان به مامان را زیر پا بگذارند؟   ‌

از دیگر کتاب‌های مجموعه «خانواده خرسی»:

توضیحات تکمیلی
وزن 110 گرم
ابعاد 23.5 × 23.5 × 0.1 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

24 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

9786004778336

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسکیت سواری بدون کلاه ایمنی؟ – مجموعه خانواده خرسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *