محله‌ی فرانکلین – مجموعه‌ی فرانکلین

450,000 ریال

فرانکلین چند برگ کاغذ و مدادشمعی‌هایش را برداشت، بعد نشست و فکر کرد. اول به مغازه‌ی بستنی‌فروشی، بعد به مسیر دوچرخه‌سواری و بعد به زمین بازی فوتبال فکر کرد. آهی کشید، انتخاب بهترین چیز از چیزهایی که در محله‌اش بود، کار آسانی نبود.

 

معرفی صوتی کتاب «محله‌ی فرانکلین» را بشنوید:

 

6 عدد در انبار

- +

6 عدد در انبار

توضیحات

کتاب «محله‌ی فرانکلین» از مجموعه‌ی «فرانکلین» داستان تصویری جذابی درباره‌ی دقت کردن به جزئیات دنیای پیرامون و دیدن افراد ارزشمند اطراف‌‌مان است. این کتاب‌ برنده‌ی لوح سپاس از ششمین جشنواره‌ی کتاب‌های آموزشی رشد شده‌ است.

آقای جغد موضوع جالبی برای نقاشی کشیدن به دانش‌آموزان کلاس پیشنهاد داده است. او از بچه‌ها خواسته چیزی را نقاشی کنند که بیش از همه در محله‌شان دوست دارند. فرانکلین که عاشق نقاشی کشیدن است، هیجان‌زده به خانه می‌آید، اما هر چقدر فکر می‌کند به نتیجه نمی‌رسد، حتی پیشنهادات دوستان فرانکلین هم او را راضی نمی‌کند. تا اینکه در نهایت، لاک‌پشت کوچولو بهترین و دوست‌داشتنی‌ترین دارایی‌ها اطرافش را برای نقاشی کشیدن انتخاب می‌کند. به نظر شما، فرانکلین چه چیزهایی را در نقاشی‌اش کشیده است؟

پالت بورژوا نویسنده‌‌ای کانادایی است. او ایده‌هایش را در نوشتن مجموعه‌ داستان‌های فرانکلین، از احساسات و واکنش‌های خود در دوران کودکی‌اش و البته شنیده‌ها و خوانده‌هایش از کتاب‌ها، روزنامه‌ها و مجلات الهام گرفته است. پس از اینکه بورژوا و برندا کلارک، تصویرگر، شخصیت فرانکلین را خلق کردند، شارون جینگزِ نویسنده به همراه چند تصویرگر داستان‌های متعددی بر این مجموعه افزودند.

کتاب‌های «مجموعه‌ی فرانکلین» عبارت‌ است از:

توضیحات تکمیلی
وزن 96 گرم
ابعاد 22.5 × 19.5 × 0.2 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

28 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

شابک

9789647039413

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “محله‌ی فرانکلین – مجموعه‌ی فرانکلین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *