خشم طبیعت – مجموعه‌ چراهای شگفت انگیز

500,000 ریال

آیا برف می‌تواند با سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کند؟

برف می‌تواند از کوه جدا شود و از دره‌ها با سرعت پایین بیاید و سقوط کند. در این حالت، بهمن شکل می‌گیرد. بهمن می‌تواند در اثر زمین‌لرزه یا حرکت یک اسکی‌باز پدید آید. بعضی از بهمن‌ها به‌سرعت قطار جابه‌جا می‌شوند و با شدتی بیش از غرش هزار شیر می‌غرّند و روستاها، جاده‌ها و خطوط راه‌آهن را مدفون می‌کنند.

 

معرفی صوتی کتاب «خشم طبیعت» را بشنوید:

 

5 عدد در انبار

- +

5 عدد در انبار

توضیحات

کتاب «بلایای طبیعی (خشم طبیعت)» از مجموعه‌ی «چراهای شگفت انگیز» منتشر شده است. با مطالعه‌ی این کتاب، کودکان و نوجوانان با انواع بلایایی که منشأ طبیعی دارند، آشنا خواهند شد.

آیا می‌دانستید گاه به ابرها شلیک می‌شود؟ اما چرا؟ در برخی کشورها کشاورزان و مزرعه‌داران برای حفاظت از محصولات‌شان به سمت ابرها شلیک می‌کنند تا دانه‌های تگرگ‌، که گاه به درشتی یک توپ تنیس‌اند، آزاد شوند. به نظر شما، این اقدام مزرعه‌داران منشأ علمی دارد؟ درباره‌ی گردبادها، خطرات و آسیب‌هایی که به محیط اطراف خود وارد می‌کنند، چه می‌دانید؟ آیا می‌دانید در کدام مناطق جهان، گردبادهای بیشتری می‌وزد؟ درباره‌ی زلزله چه می‌دانید؟ آیا تعداد زلزله‌ها و گردبادها در تمام مناطق جهان برابر و به یک اندازه است؟ طوفان‌ها فقط بر خشکی‌ها اثر می‌گذارند یا کشتی‌های دریانوردان نیز از آسیب آن‌ها در امان نیستند؟ آیا درباره‌ی شیطان در بیابان چیزی شنیده‌اید یا دشت‌های حاصلخیزی که به بیابان تبدیل شده‌اند؟ کتاب «بلایای طبیعی (خشم طبیعت)» اینجاست تا کودکان و نوجوان به کمک آن پاسخ این پرسش‌ها و ده‌ها پرسش دیگر بیابند.

مجموعه‌ی «چراهای شگفت‌انگیز» بالغ بر ده‌ها عنوان کتاب جالب و سرگرم‌کننده و در عین حال خواندنی است. مخاطبان اصلی این مجموعه کودکان و نوجوانان هستند، ولی بزرگ‌ترها، به‌خصوص افرادی که با کودکان و نوجوانان سروکار دارند نیز می‌توانند از کتاب‌های این مجموعه بهره ببرند.

از مجموعه‌ی «چراهای شگفت‌انگیز» کتاب‌های زیر منتشر شده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 104 گرم
ابعاد 28 × 21 × 0.1 سانتیمتر
نویسنده
مترجم

تعداد صفحه

32 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

9786001037467

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خشم طبیعت – مجموعه‌ چراهای شگفت انگیز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *