هنرهای رزمی – مجموعه‌ چراهای شگفت انگیز

500,000 ریال

کِندو چه زمانی اختراع شد؟ کِندو بیش از دویست سال پیش در کشور ژاپن ظاهر شد. سامورایی‌ها فن مبارزه با شمشیر را به کار می‌بردند. کلمه‌ی کِندو به معنی «راه شمشیر» است. سامورایی‌ها معروف‌ترین جنگجویان شمشیرباز تاریخ بودند و از شمشیرهای فولادی استفاده می‌کردند. امروزه، کِندوکاران از شمشیرهایی با لبه‌ی چوبی یا بامبو استفاده می‌کنند…

 

معرفی صوتی کتاب «هنرهای رزمی» را بشنوید:

 

 

10 عدد در انبار

- +

10 عدد در انبار

توضیحات

کتاب «هنرهای رزمی» از مجموعه‌ی «چراهای شگفت انگیز» منتشر شده است. با مطالعه‌ی این کتاب، کودکان و نوجوانان با سبک‌های گوناگون هنرهای رزمی و خاستگاه این هنرها آشنا خواهند شد.

درباره‌ی «هنرهای رزمی» چه می‌دانید؟ آیا گمان می‌کنید که تمام شاخه‌های «هنرهای رزمی» خشن و آسیب‌زا هستند؟ درباره‌ی خاستگاه این هنرها چه می‌دانید؟ سامورایی‌ها، بیش از هفتصد سال پیش، در کشور ژاپن به هنر شمشیربازی روی آوردند. در کشور چین نیز راهب‌های صومعه‌ی شائولین، کونگ‌فوی مبارزه‌ای را یاد گرفتند. به‌تدریج که این هنرهای مبارزه‌ای آموزش داده می‌شدند، بقیه‌ی سبک‌ها هم به وجود آمدند. کونگ‌فو یکی از شناخته‌شده‌ترین هنرهای رزمی است که امروزه رشته‌های بسیاری از آن الهام گرفته است. هرچند کشورهایی همچون برزیل و هند نیز هنر رزمی مخصوص به خود را دارند، در حقیقت، هنرهای رزمی که امروزه در همه‌ی‌ کشورها انجام می‌شوند بیش از هر چیز بر پایه‌ی فنون رزمی پیشین کشورهای آسیایی مثل چین و ژاپن شکل گرفته‌اند. برای یادگیری هنرهای رزمی وقت زیادی باید صرف کرد؛ این هنرها اعتمادبه‌نفس و انضباط را به همه‌ی رزمی‌کاران آموزش می‌دهند. در بسیاری از آموزش‌های نوین، از خشونت سبک‌های کهن کاسته شده است و هنرجویان بیش از هر چیز بر افزایش اعتمادبه‌نفس و یادگیری انضباط شخصی تمرکز دارند. با مطالعه‌ی کتاب «هنرهای رزمی»، کودکان و نوجوانان با جزئیات جذابی درباره‌ی این هنرهای کهن آشنا خواهند شد.

مجموعه‌ی «چراهای شگفت‌انگیز» بالغ بر ده‌ها عنوان کتاب جالب و سرگرم‌کننده و در عین حال خواندنی است. مخاطبان اصلی این مجموعه کودکان و نوجوانان هستند، ولی بزرگ‌ترها، به‌خصوص افرادی که با کودکان و نوجوانان سروکار دارند نیز می‌توانند از کتاب‌های این مجموعه بهره ببرند.

از مجموعه‌ی «چراهای شگفت‌انگیز» کتاب‌های زیر منتشر شده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 104 گرم
ابعاد 28 × 21 × 0.1 سانتیمتر
نویسنده
مترجم

تعداد صفحه

32 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

9786004131667

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هنرهای رزمی – مجموعه‌ چراهای شگفت انگیز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *