پنگوئن ها – مجموعه‌ چراهای شگفت انگیز

500,000 ریال

سرعت راه رفتن پنگوئن با سرعت راه رفتن ما انسان‌ها برابر است. البته آن‌ها در خشکی مهارت خوبی در راه رفتن ندارند. اما می‌توانند با پرش بلندی از آب بیرون بپرند و روی یخ‌ها بیفتند؛ همچنین با چنگال‌های تیز و منقارهای قدرتمندشان می‌توانند خود را از صخره‌ها بالا بکشند. پنگوئن‌های صخره‌نورد به آسانی می‌توانند از یک صخره بر صخره‌ی دیگر بپرند.

 

معرفی صوتی کتاب «پنگوئن ها» را بشنوید:

 

5 عدد در انبار

- +

5 عدد در انبار

توضیحات

کتاب «پنگوئن ها» از مجموعه‌ی «چراهای شگفت انگیز» منتشر شده است. با مطالعه‌ی این کتاب، کودکان و نوجوانان با انواع و اقسام پنگوئن‌ها، محیط زیست این جانوران و شیوه‌ی زندگی‌ آن‌ها آشنا خواهند شد.

زیستگاه اصلی «پنگوئن‌ ها» قطب جنوب است. اما گونه‌هایی از این جانوران در دیگر مناطق جهان زندگی می‌کنند. نکته‌ی مهم اینجاست که پنگوئن‌ها انواع و اقسام گوناگونی دارند و با یکدیگر متفاوت‌اند. آیا می‌دانستید بعضی «پنگوئن‌ ها» هستند که مانند الاغ عرعر می‌کنند؟! شاید خنده‌دار به نظر بیاید یا اصلاً چنین چیزی را باور نکنید. اما گونه‌ای از پنگوئن‌ها را با نام پنگوئن‌ عرعرکن یا پنگوئن پا سیاه آفریقایی می‌‌شناسند؛ زیرا آن‌ها در سواحل جنوبی قاره‌ی آفریقا زندگی می‌کنند! تازه برخی پنگوئن‌ها هم در جنگل‌های بارانی زلاندنو زندگی می‌کنند و برخی از آن‌ها در سواحل شیلی در آمریکای جنوبی! «پنگوئن‌ ها» به‌‌قدری جذاب‌‌اند که بارها و بارها به قهرمانان کارتون‌ها و فیلم‌ها تبدیل شده‌اند. در فیلم کارتون «خوش‌قدم»، پنگوئن امپراتوری به نام مامبل حضور دارد که می‌تواند با ضرباتی هماهنگ پاهایش را روی زمین بکوبد و رقص پا انجام دهد! اما آیا آن‌ها واقعاً می‌رقصند یا بیشتر وقت‌شان را در آب‌ها می‌گذرانند؟ آیا اصطلاح پرورشگاه پنگوئن‌ها به این موضوع اشاره می‌کند که این پرندگان به مدرسه می‌روند یا ماجرا چیز دیگری است؟ درباره‌ی آفتاب سوختگی پنگوئن‌ها چه می‌دانید؟ با مطالعه‌ی کتاب «پنگوئن‌ ها»، کودکان و نوجوانان درباره‌ی این پرسش‌ها فکر می‌کنند و در عین حال پاسخ ده‌ها پرسش دیگر را هم پیدا خواهند کرد.

مجموعه‌ی «چراهای شگفت‌انگیز» بالغ بر ده‌ها عنوان کتاب جالب و سرگرم‌کننده و در عین حال خواندنی است. مخاطبان اصلی این مجموعه کودکان و نوجوانان هستند، ولی بزرگ‌ترها، به‌خصوص افرادی که با کودکان و نوجوانان سروکار دارند نیز می‌توانند از کتاب‌های این مجموعه بهره ببرند.

از مجموعه‌ی «چراهای شگفت‌انگیز» کتاب‌های زیر منتشر شده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 104 گرم
ابعاد 28 × 21 × 0.1 سانتیمتر
نویسنده
مترجم

تعداد صفحه

32 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

9786004130530

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پنگوئن ها – مجموعه‌ چراهای شگفت انگیز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *