آتش نشان – نشر محراب قلم – مجموعه‌ کی چه کار می‌ کنه؟

350,000 ریال

آتش‌نشان با استفاده از تبر، پنجره‌ها را می‌شکند. با شیلنگ آتش‌نشانی آب می‌پاشد. کپسول هوای جیم پر از اکسیژن است. معمولاً در مکان‌های آتش‌سوزی که پر از دود است، آتش‌نشان با استفاده از کپسول اکسیژن می‌تواند نفس بکشد. آتش‌نشان با ماسکی که به صورتش می‌زند، بهتر تنفس می‌کند.

 

معرفی صوتی کتاب «آتش نشان» را بشنوید:

 

ناموجود

توضیحات

کتاب «آتش نشان – نشر محراب قلم» از مجموعه‌‌ی «کی چه کار می‌ کنه؟» منتشر شده است. با مطالعه‌ی این کتاب، کودکان با شغل آتش‌نشانی و فعالیت‌های آتش‌نشانان آشنا می‌شوند.

امروز بچه‌های مدرسه از یک ایستگاه آتش‌نشانی بازدید می‌کنند تا درباره‌ی شغل آتش‌نشانی با جیم «آتش‌نشان» صحبت کنند. اولین سؤال بچه‌ها این است که آیا «آتش‌نشان»‌ها فقط آتش را خاموش می‌کنند؟ جیم همان‌طور که لبخندی به لب دارد درباره‌ی کارهای زیادی که همکاران آتش‌نشانش انجام می‌دهند برای بچه‌ها توضیح می‌دهد. آن‌ها علاوه بر خاموش کردن آتش‌، در تصادف‌های اتومبیل به افراد کمک می‌کنند. کسانی را که در جریان سیل به دام افتاده‌اند، نجات می‌دهند. و حتی گاه به وضعیت‌های اورژانسی پزشکی رسیدگی می‌کنند. اما «آتش‌نشان‌»ها برای انجام دادن این کارها از چه ابزاری استفاده می‌کنند؟ آن‌ها برای وارد شدن به خانه‌ای که آتش گرفته و آتشی سوزانده‌تر از تنور نانوایی دارد، چه لباسی به تن می‌کنند؟ آیا همین لباس‌های معمولی که تن من و شماست برای انجام دادن مأموریت‌های آتش‌نشانی کافی است؟!

پس از خواندن کتاب «آتش‌نشان»، کودکان با راهنمایی جیم آتش‌نشان و کمک بزرگ‌ترها می‌توانند یک نقشه‌ی فرار از آتش معرکه ترسیم کنند!

از مجموعه‌‌ی «کی چه کار می‌ کنه؟» کتاب‌های زیر نیز به بازار نشر راه پیدا کرده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 100 گرم
ابعاد 22.5 × 22.5 × 0.1 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

24 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

9786004139793

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آتش نشان – نشر محراب قلم – مجموعه‌ کی چه کار می‌ کنه؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *