تنها در تاریکی – مجموعه خانواده خرسی

490,000 ریال

باباخرسی گفت: «تخیل قوی یکی از بهترین چیزهایی است که هر خرسی می‌تواند داشته باشد. تخیل همان چیزی است که به تو کمک می‌کند نقاشی بکشی، شعر بگویی و اختراع کنی! فقط باید تخیل خودت را مدیریت کنی و نگذاری تخیل به توهم یا اشتباه دیدن تبدیل شود.»

 

معرفی صوتی کتاب «تنها در تاریکی» را بشنوید:

 

6 عدد در انبار

- +

6 عدد در انبار

توضیحات

داستان تصویری «تنها در تاریکی» از مجموعه‌ی «خانواده خرسی» منتشر شده است. با مطالعه‌ی این داستان، کودکان تفاوت میان خیال‌پردازی و توهم را تشخیص می‌دهند. کودک شما با خواندن این داستان درک می‌کند که تاریکی شب چندان هم ترسناک نیست.

برادرخرسی و خواهرخرسی از کتابخانه کتابی ترسناک امانت گرفتند و با هم خواندند؛ داستانی درباره‌ی یک غار که پر از سروصداهای ترسناک بود… آن شب وقتی‌که مامان و بابا به بچه‌خرس‌ها شب‌به‌خیر گفتند و چراغ اتاق را خاموش کردند، خواهرخرسی بیدار ماند و از ترس خوابش نبرد؛ چون به‌محض تاریک شدن اتاق، سروصداهای بیرون از خانه برایش ترسناک شده بودند. آن شب به هر سختی‌ای که بود به صبح رسید. اما همه‌ی اهالی خانه از بی‌خوابی خسته بودند و چشم‌های‌شان باز نمی‌شد. فردای آن روز باباخرسی تصمیم گرفت به خواهرخرسی کمک کند تا بر ترسش از تاریکی غلبه کند. به نظر شما، باباخرسی چه راه‌حلی دارد؟ آیا راه‌حل او به خواهرخرسی کمک می‌کند که بر ترسش از تاریکی شب غلبه کند یا نه؟

از دیگر کتاب‌های مجموعه «خانواده خرسی»:

توضیحات تکمیلی
وزن 98 گرم
ابعاد 23.5 × 23 × 0.1 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

24 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

9786004779784

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تنها در تاریکی – مجموعه خانواده خرسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *