من پیانونواز موتسارت هستم – مجموعه بچه محل موزیسین ها (۲)

890,000 ریال

«مهمانی موزیسین‌ها همان‌طور که کنستانزه گفته بود شبیه جشن دلقک‌ها بود. همه یا صورت خودشان را رنگ کرده بودند یا نقابی بر صورت گذاشته بودند و چنان بلبشویی بود که اولش باران و بابک حسابی گیج شده بودند. مردانی با صورت‌هایی که روی آن‌ها را شبیه سرخ‌پوست‌ها پنجه‌های رنگی کشیده بودند و زنانی که به شکل عجیب و غربی لباس پوشیده بودند.»

3 عدد در انبار

- +

3 عدد در انبار

توضیحات

«من پیانونواز موتسارت هستم» جلد دوم از مجموعه‌ی «بچه محل موزیسین ها» است که رمان‌هایی درباره‌ی موسیقی و تاریخ موسیقی و شخصیت‌های مهم این هنر است در هر جلد از این مجموعه، شخصیت‌های داستان یک جعبه‌ی موسیقی پیدا می‌کنند و با سفر در زمان به خانه آن موسیقیدان می‌روند. در این کتاب، بابک و باران جعبه‌ی موسیقی‌ای را می‌یابند که آهنگی از موتسارت پخش می‌کند.آن دو به اتریش اواخر قرن هجدهم می‌روند. موتسارت مربی پیانوی بابک می‌شود و در ادامه آن‌ها به فرانسه می‌روند. نوجوانان در این مجموعه در کنار آشنایی با موسیقی‌دانان با تاریخ و فرهنگ آن کشورها و آن دوره‌ی تاریخی هم آشنا می‌شوند. در این جلد از طبقه‌ی اشراف و ظلم طبقاتی چیزهایی می‌خوانیم. این مجموعه با داستان‌هایی فانتزی، سرگرم‌کننده و شخصیت محور خوانندگان را با سیر موسیقی و موسیقی کلاسیک غربی آشنا می‌کند.

مرزوقی برای آشنا کردن کودکان و نوجوان با هنر دو مجموعه‌ی داستانی «بچه محل موزیسین‌ ها» و «بچه محل نقاش ها» را با عناوین زیر خلق کرده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 218 گرم
ابعاد 20.5 × 14 × 1.4 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
تعداد صفحه

240 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

9786222045197

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “من پیانونواز موتسارت هستم – مجموعه بچه محل موزیسین ها (۲)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *