امان از کلاس های فوق برنامه – مجموعه خانواده خرسی

350,000 ریال

بابابزرگ خرسه هم با حرف‌های مامان‌بزرگ خرسه موافق بود. کار، رفت و آمد به کلاس‌ها، دوندگی و فشار روی آنها خیلی زیاد بود. برنامه‌ی خانواده‌ی خرس‌ها رفته رفته به کابوس تبدیل می‌شد.

9 عدد در انبار

- +

9 عدد در انبار

توضیحات

کتاب «امان از کلاس های فوق برنامه» درباره‌ی گرفتار شدن بیش از حد در کلاس‌ها و فعالیت‌های فوق برنامه و در نهایت اضطراب و کلافگی است. راستش اخیرا داداش خرسی و خواهر خرسک به کلاس‌های فوق برنامه زیادی می‌روند؛ از سوارکاری و شنا گرفته تا ژیمناستیک و کاراته و نقاشی و دوچرخه سواری و… . کلاس‌ها آن‌قدر زیاد است که آنها حتی روز جمعه هم وقت خالی ندارند. مامان آن‌قدر سرش شلوغ است که نمی‌تواند یک تلفن را درست جواب بدهد و بابا خرسه نمی‌داند اول داداش خرسی را به کلاس‌هایش برساند یا خواهر خرسی. داداش خرسی دیگر کارش به جایی رسیده که کابوس می‌بیند توی گردباد گیر افتاده. فشار کارها آن‌قدر زیاد و کلافه‌کننده است که بالاخره بغض مامان می‌ترکد و می‌زند زیر گریه… حالا باید چه کار کنند؟ آیا خانواده‌ی خرس‌ها از این وضعیت خلاص می‌شوند؟

کتاب «امان از کلاس های فوق برنامه» یک جلد از مجموعه‌ی محبوب و مشهور «خانواده‌ی خرسی» است. انتشارات نردبان تاکنون کتاب‌های زیادی از این مجموعه را چاپ کرده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 110 گرم
ابعاد 22 × 22 × 0.2 سانتیمتر
نویسنده
مترجم

تعداد صفحه

32 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

شابک

9789643895013

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “امان از کلاس های فوق برنامه – مجموعه خانواده خرسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *