می‌خواهم نقاشی بکشم – مجموعه‌ی داستان‌های چارلی و لولا

40,000 ریال

«می‌خواهم نقاشی بکشم» یک کتاب سرگرم کننده است. در این کتاب، نقاشی بکشید، رنگ بزنید، لباس بدوزید، کاغذ ببرید، با دوست خیالی لولا و یک موجود مریخی آشنا شوید…

ناموجود

توضیحات

« می خواهم نقاشی بکشم » از مجموعه کتاب‌های چارلی و لولا یک‌جور دفتر نقاشی است. چارلی و لولا این دفتر نقاشی را برای تو درست کرده‌اند تا این بار تو به جای آن‌ها قصه بگویی و نقاشی کنی. چارلی و لولا می‌دانند که تو هم مثل آن‌ها گاهی دلت می‌خواهد لباس بدوزی، موشک بسازی یا روی درختی که نقاشی کرده‌ای، برگ‌های واقعی بچسبانی. پس دکمه و برگ و پارچه‌های رنگی جمع کن، بعد هم قیچی کن و بچسبان و رنگ بزن و برگ‌های این دفتر را زیبا کن…

لولا دوست دارد با دوستش لوتا ببُرد و بچسباند و خط‌‌خطی کند و بالا و پایین بپرد و شیرتوت‌فرنگی بخورد. او یک دوست دیگر هم دارد که اسمش سورن لورنسون است. سورن یک دوست خیالی است و هیچ‌کس غیر از لولا نمی‌تواند او را ببیند.

چارلی و بهترین دوستش مارو دوست دارند موشک بسازند و به فضا بروند. بقیه وقت‌ها هم که موشک نمی‌سازند، با هم توی پارک بازی می‌کنند.

درباره نویسنده و تصویرگر کتاب « می خواهم نقاشی بکشم »:

لارن چایلد، خالق مجموعه داستان‌های چارلی و لولا، نویسنده و تصویرگر انگلیسی است. او نخستین جلد از این مجموعه کتاب را در سال ۲۰۰۰ منتشر کرد و توانست جایزه کیت گرین‌وی یکی از برجسته‌ترین جایزه‌های تصویرگری را از آن خود کند. او یکی از محبوب‌ترین نویسندگان ادبیات کودک امروز است. لولا دختری است پرانرژی و خیال‌پرداز و چارلی برادری‌ست صبور و مهربان که همیشه به خواهر کوچولویش کمک می‎کند تا با مسائلی که یک دختربچه‌ی پیش‌دبستانی رو‌به‌روست مثل افتادن دندان شیری، یا خوردن غذایی که دوست ندارد یا شریک شدن کتابی که خیلی دوست دارد با دیگران راحت‌تر کنار بیاید.

«بگو سیب»، «دوست ندارم دندان لقم بیفتد»، «ببخشید! این کتاب من است»، «نه، من برنده شدم»، «وای! تقصیر من نبود»، «من هم عینک می‌خواهم»، «می‌ خواهم از حیوانات حمایت کنم»، «می‌خواهم نقاشی بکشم» دیگر جلدهای مجموعه کتاب‌های چارلی و لولا است.

توضیحات تکمیلی
وزن 105 گرم
ابعاد 21.5 × 19 × 0.2 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

گروه سنی
تعداد صفحه

24 صفحه

شابک

9786006475141

نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “می‌خواهم نقاشی بکشم – مجموعه‌ی داستان‌های چارلی و لولا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *