مهربان بودن – مجموعه خانواده خرسی

430,000 ریال

یک بعدازظهر پنجشنبه، برادرخرسی جدیدترین هواپیمایش را امتحان کرد؛ یک هواپیمای بزرگ قرمز براق به اسم شهاب… وقتی بیلی هواپیمای جدید برادرخرسی را دید، آمد تا نگاهی به آن بیندازد. گفت: «وای! چقدر قشنگ!»… «وای کاش من هم می‌توانستم یک هواپیمای این شکلی بسازم.»…

 

معرفی صوتی کتاب «مهربان بودن» را بشنوید:

 

ناموجود

توضیحات

کتاب «مهربان بودن» داستان بچه‌خرس مهربانی است که به بچه‌خرسی کوچک‌تر از خودش اجازه می‌دهد هواپیمایی را که خیلی دوست دارد به پرواز دربیاورد، و بعد همان‌طور که او با بچه‌خرسی مهربان بوده است، اعضای باشگاه موشکی شهر خرس‌ها هم با مهربانی او را در تیم‌شان قبول می‌کنند.

برادر‌ خرسی بازی‌ها و ورزش‌های زیادی را دوست دارد، اما بیشتر از همه به ساختن و پرواز دادن ماکت‌های هواپیما علاقه‌مند است. او از وقتی خیلی کوچک بوده با باباخرسی تمرین می‌کرده و حالا تقریباً حرفه‌ای شده است. او جدیدترین ماکتش را که هواپیمایی قرمزرنگ و قشنگ است به پارک می‌برد تا آن را امتحان کند. خرس کوچکی در پارک به نام بیلی، خیلی از هواپیما خوشش می‌آید. برادرخرسی وقتی به یاد می‌آورد که باباخرسی چطور وقتی او بچه بود اجازه می‌داد در ساخت و پرواز هواپیماها کمکش کند، به بیلی اجازه می‌دهد با او همراه شود. و بعد اتفاقات خیلی خوبی برای برادرخرسی می‌افتد. به قول مامان و باباخرسی: «از محبت خارها گل می‌شوند!»

از دیگر کتاب‌های مجموعه «خانواده خرسی»:

توضیحات تکمیلی
وزن 112 گرم
ابعاد 23.5 × 23.5 × 0.3 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

24 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

شابک

9786004778459

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مهربان بودن – مجموعه خانواده خرسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *