اگر از مدرسه خوشم نیاد چی؟ – مجموعه خانواده‌ خرسی

550,000 ریال

یک شب وقت شام برادر خرسی گفت: «من که از تعطیلات تابستان خسته شده‌ام. فکر کنم وقتش است که برگردم مدرسه.»

خواهر خرسی تا اسم مدرسه را شنید گوش‌هایش سیخ شدند. مامان خرسی فهمید و گفت: «راستش من و خواهرخرسی می‌خواهیم فردا برویم و معلم جدید خواهرخرسی را ببینیم.» خواهرخرسی امسال به پیش‌دبستانی می‌رفت و خودش هم نمی‌دانست خوشحال است یا نه.

 

معرفی صوتی کتاب «اگر از مدرسه خوشم نیاد چی؟» را بشنوید:

 

10 عدد در انبار

- +

10 عدد در انبار

توضیحات

کتاب «اگر از مدرسه خوشم نیاد چی؟» داستانی است درباره‌ی اولین روز مدرسه‌ی خواهر خرسی. خواهر خرسی قرار است امسال پاییز به پیش‌دبستانی برود. او هم مثل خیلی از بچه‌های دیگر کمی نگران است که از مدرسه خوشش نیاید.

بعد از گذراندن تابستانی پر از بازی، قایق‌سواری، پیک‌نیک و زندگی در خانه درختی، حالا وقت رفتن به مدرسه و پیش‌دبستانی است. برادر خرسی برای برگشتن به مدرسه خیلی شوق‌و‌ذوق دارد، اما خواهر خرسی که قرار است برای اولین‌بار به پیش‌دبستانی برود، کمی نگران است و نمی‌داند در مدرسه به او خوش خواهد گذشت یا نه. خواهر خرسی فکر می‌کند دلش برای وقت گذراندن با مامان و بابا، بازی کردن با اسباب‌بازی‌هایش و دوستانش تنگ می‌شود.

او و مادر خرسی یک روز قبل از باز شدن مدرسه‌ی شهر خرس‌ها می‌روند تا با محیط مدرسه آشنا شوند. آن‌ها خانم عسلی، معلم پیش‌دبستانی را ملاقات می‌کنند، از کلاس بازدید می‌کنند و ناهارشان را هم در کلاس می‌خورند. و بالاخره اولین روز مدرسه شروع می‌شود. فکر می‌کنید در مدرسه به خواهر خرسی خوش می‌گذرد؟

کتاب «اگر از مدرسه خوشم نیاد چی؟» یک جلد از مجموعه‌ی محبوب و مشهور «خانواده‌ی خرسی» است. انتشارات نردبان تاکنون کتاب‌های زیادی از این مجموعه را چاپ کرده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 130 گرم
ابعاد 23.5 × 23.5 × 0.2 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

32 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

شابک

9786004777490

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اگر از مدرسه خوشم نیاد چی؟ – مجموعه خانواده‌ خرسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *