گول تبلیغات رو نخور! – مجموعه خانواده خرسی

430,000 ریال

هرروز بعد از مدرسه، برادرخرسی و خواهرخرسی قبل از اینکه بروند سر مشق‌هایشان، کمی تلویزیون تماشا می‌کردند… بعضی از پیام‌های بازرگانی حتی از فیلم‌ها هم بهتر بودند. آهنگ‌شان بهتر بود و جوک‌های بامزه‌تری  داشتند، بهتر بود و خلاصه سرگرم‌کننده بودند!

 

معرفی صوتی کتاب «گول تبلیغات رو نخور!» را بشنوید:

 

2 عدد در انبار

- +

2 عدد در انبار

توضیحات

کتاب «گول تبلیغات رو نخور!» از مجموعه داستان‌های «خانواده‌ خرسی»، با داستانی ساده به موضوع ولخرجی، نیاز کاذب و مصرف‌گرایی می‌پردازد. بچه‌خرس‌ها بدون توجه به نیازشان، می‌خواهند همه‌ی کالاهایی را که در تلویزیون تبلیغ می‌شوند داشته باشند!

بچه‌خرس‌ها دوست دارند تلویزیون تماشا کنند. خیلی وقت‌ها بعد از اینکه از مدرسه برمی‌گردند، و پیش از انجام دادن تکالیفشان، کمی تلویزیون تماشا می‌کنند. آن‌ها از تبلیغات خوش‌آب‌و‌رنگ تلویزیونی خیلی خوش‌شان می‌آید، حتی گاهی بیشتر از خود برنامه‌های تلویزیون. آن‌ها دوست دارند تمام چیزهایی را که در تبلیغات می‌بینند داشته باشند؛ چون همه‌ی آن‌ها زیبا، خوشمزه، سرگرم‌کننده و جذاب به ‌نظر می‌آیند! هنوز بسته‌ی غلات صبحانه‌ی قبلی تمام نشده است، که بچه‌خرس‌ها در تلویزیون تبلیغ دیگری می‌بینند و می‌خواهند یک بسته غلات صبحانه‌ی جدید بخرند! مادر خرسی و بابا خرسی باید فکری بکنند تا بچه‌ها بفهمند بعضی چیزهایی که در تبلیغات می‌بینیم به آن خوبی که تصور می‌کنیم نیستند. با این فکر شاید خودشان هم کمتر خریدهای غیرضروری انجام دهند!

کتاب «گول تبلیغات رو نخور!» یک جلد از مجموعه‌ی محبوب و قدیمی «خانواده خرسی» است. از این مجموعه کتاب‌های زیاد دیگری نیز به چاپ رسیده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 108 گرم
ابعاد 23.5 × 23.5 × 0.2 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

24 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

شابک

9786004777742

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گول تبلیغات رو نخور! – مجموعه خانواده خرسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *