چراهای شگفت‌انگیز «ایران‌شناسی» – استان همدان

500,000 ریال

در لاجین ۸۰% مردم از خاک زیر پای‌شان پول درمی‌آورند. این خاک نه‌تنها اهالی لاجین که جوان‌های شهرها و روستاهای همسایه را هم مشغول به کار کرده است. حال‌وهوای شهر لاجین با تصور خیلی‌های‌مان از شهری با کارگاه‌های قدیمی متفاوت است.

 

معرفی صوتی کتاب «استان همدان» را بشنوید:

 

5 عدد در انبار

- +

5 عدد در انبار

توضیحات

درباره‌ی «استان همدان» چه می‌دانید؟ این استان تقریباً یک‌درصدِ مساحت ایران وسعت دارد. با وجود این طبیعت بسیار متنوعی دارد و مردمی با زبان‌ها و آداب‌ورسوم مختلف در این استان در کنار هم زندگی می‌کنند. بخشی از این استان کوهستانی است و بخش‌هایی از آن پوشیده از دشت‌های هموار. اختلاف ارتفاع در مناطق مختلف باعث شده تا این استان کوچک آب‌وهوایی متنوع داشته باشد. اما در طول تاریخ بر همدان چه گذشته است؟ این شهر شاهد چه جنگ‌ها و رویدادهایی بوده است؟ منابع آبی این استان در طول ادوار گوناگون به چه طریقی تأمین شده است؟ درباره‌ی بزرگان، دانشمندان و شاعران این شهر چه می‌دانید؟ پاسخ این سؤال‌ها و ده‌ها پرسش‌ دیگر در کتاب جامع «استان همدان» از مجموعه‌ی «چراهای شگفت‌انگیز» گردآوری شده است.

مجموعه‌ی «چراهای شگفت‌انگیز» بالغ بر ده‌ها عنوان کتاب جالب و سرگرم‌کننده و در عین حال خواندنی است. مخاطبان اصلی این مجموعه کودکان و نوجوانان هستند، ولی بزرگ‌ترها، به‌خصوص افرادی که با کودکان و نوجوانان سروکار دارند نیز می‌توانند از کتاب‌های این مجموعه بهره ببرند.

از مجموعه‌ی «چراهای شگفت‌انگیز» کتاب‌های زیر منتشر شده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 110 گرم
ابعاد 28 × 21 × 0.1 سانتیمتر
نویسنده
تعداد صفحه

32 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

شابک

9786004138666

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چراهای شگفت‌انگیز «ایران‌شناسی» – استان همدان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *