کوهستان – مجموعه چراهای شگفت‌انگیز

500,000 ریال

در میان کوهنوردانی که تاکنون به قله‌ها صعود کرده‌اند، ما فقط نام کسانی را می‌دانیم که درباره‌ی آنان مطالبی نوشته شده است. بر اساس آنچه گزارش شده، نخستین صعود به قله‌ی کوه در حدود ۱۳ قرن پیش انجام گرفت. در سال ۶۳۳ میلادی، یک روحانی ژاپنی به نام اِن‌نوشوکاکو به قله‌ی کوه فوجی صعود کرد.

 

معرفی صوتی کتاب «کوهستان» را بشنوید:

 

6 عدد در انبار

- +

6 عدد در انبار

توضیحات

درباره‌ی مرتفع‌ترین کوه جهان، اورست، چه می‌دانید؟ هیچ می‌دانستید غولی به نام یِتی در رشته‌کوه‌های هیمالیا زندگی می‌کند؟ آیا غول‌ها باعث حرکت کوه‌ها می‌شوند یا این مسئله دلیل علمی دارد؟ خدای آتش را می‌شناسید؟ در زمان‌های گذشته رومی‌ها تصور می‌کردند در آتش‌فشان‌های سواحل ایتالیا خدای آتش زندگی می‌کند. آن‌ها این خدا را وُلکان می‌نامیدند. در زبان‌های اروپایی به آتش‌فشان، وُلکان می‌گویند که از همین نام گرفته شده است. اما فوران آتش‌فشان‌ها به چه دلیل است؟ پاسخ این سؤال‌ها و ده‌ها پرسش‌ دیگر در کتاب جامع «کوهستان» گردآوری شده است.

مجموعه‌ی «چراهای شگفت‌انگیز» بالغ بر ده‌ها عنوان کتاب جالب و سرگرم‌کننده و در عین حال خواندنی است. مخاطبان اصلی این مجموعه کودکان و نوجوانان هستند، ولی بزرگ‌ترها، به‌خصوص افرادی که با کودکان و نوجوانان سروکار دارند نیز می‌توانند از کتاب‌های این مجموعه بهره ببرند.

از مجموعه‌ی «چراهای شگفت‌انگیز» کتاب‌های زیر منتشر شده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 110 گرم
ابعاد 28 × 21 × 0.1 سانتیمتر
نویسنده
مترجم

تعداد صفحه

32 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

شابک

9786004132596

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کوهستان – مجموعه چراهای شگفت‌انگیز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *