اگر فیل‌ها از بین بروند…

1,280,000 ریال

فیل‌ها از گونه‌های کلیدی یک اکوسیستم هستند، به این معنی که کارها و حرکات آن‌ها، از راه رفتن و غذا خوردن گرفته، تا مدفوع کردن و حتی خوابیدن‌شان، بر شکل محیط زندگی‌شان اثر می‌گذارد. اگر گونه‌های کلیدی از بین بروند، اکوسیستمی که آن‌ها در آن زندگی می‌کنند_ مثلاً جنگل‌های استوایی آفریقا– دچار تغییرات چشمگیری خواهد شد.

 

معرفی صوتی کتاب «اگر فیل‌ها از بین بروند…» را بشنوید:

 

3 عدد در انبار

- +

3 عدد در انبار

توضیحات

«اگر فیل‌ها از بین بروند…» چه می‌شود؟ تا به حال فکر کرده‌ای اگر فیل‌ها از بین بروند، آیا برای ما انسان‌ها مشکلی پیش می‌آید یا نه؟ آیا زندگی ما و سایر حیوانات و جانوران زمین دچار خطر می‌شود؟ باید بگویم بله. فیل‌ها بعضی گیاهان را می‌خورند و به دلیل هضم نشدن غذای‌شان، دانه‌ی بعضی گیاهان را با مدفوع‌ خود وارد طبیعت می‌کنند. همین روند تعادل جنگل‌ها را حفظ می‌کند. فکرش را می‌کردی مدفوع فیل‌ها به بقای ما در کره‌ی زمین ارتباط داشته باشد؟

کتاب «اگر فیل‌ها از بین بروند…» با تصاویر رنگی و قشنگ، به‌صورت اینفوگرافیک و خیلی ساده خطر انقراض فیل‌ها برای کره‌ی زمین را توضیح می‌دهد. این مجموعه کتاب‌ها علمی هستند و اگرچه به زبانی ساده و سرگرم‌کننده و با تصاویر زیاد طراحی شده‌اند، بهتر است با حضور والدین یا تسهیل‌گر خوانده شوند تا به سؤالات احتمالی کودک پاسخ داده شود. نویسنده در انتهای کتاب یک واژه‌نامه قرار داده است تا بعضی از واژه‌های علمی را به کودک توضیح دهد.

لیلی ویلیامز چندین عنوان کتاب‌ با موضوع حفاظت از زیست‌بوم و حیوانات با عناوین زیر خلق کرده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 264 گرم
ابعاد 23 × 17 × 0.6 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

36 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد سخت

شابک

9786226458573

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اگر فیل‌ها از بین بروند…”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *