حقیقت کوچولوی غمگین

650,000 ریال

هیچ‌کس حقیقت را جدی نمی‌گرفت. همه به حقیقت کوچولو می‌خندیدند و روی او اسم‌های مختلفی می‌گذاشتند… روزی بدجنس‌ها از حقیقت کوچولوی غمگین خواستند قبول کند که حقیقت نیست، اما حقیقت غمگین نتوانست دروغ بگوید و بنابراین قبول نکرد.

 

معرفی صوتی کتاب «حقیقت کوچولوی غمگین» را بشنوید:

 

ناموجود

توضیحات

کتاب «حقیقت کوچولوی غمگین» این‌جوری شروع می‌شود: «روزی از روزها حقیقتی بود!» حقیقت کوچولوی گرد و آبی‌رنگی که غمگین بود و هیچ‌کس او را جدی نمی‌گرفت. حقیقت کوچولو همیشه می‌گفت: «حقیقت، حقیقت دارد!» حتی اگر پا رویش می‌گذاشتند یا از کنارش می‌گذشتند. بدجنس‌ها او را بین صدها حقیقت دیگر در یک صندوقچه زندانی کردند و بعد در کارخانه‌ی حقیقت‌سازی‌شان حقیقت‌های دروغی تولید کردند. اما مردمی که به دنبال حقایق واقعی بودند، به جست‌وجو ادامه دادند. فکر می‌کنید بدجنس‌ها موفق شدند حقایق را پنهان نگه دارند؟

کتاب «حقیقت کوچولوی غمگین» کتابی است درباره‌ی راست‌گویی، اخبار جعلی، دروغ‌گویی و پرسش‌گری. نویسنده‌ی کتاب، جونا وینتر برنده‌ی بیش از ۴۰ جایزه برای کتاب‌های مصور غیرداستانی در زمینه‌ی ترویج آگاهی زیست‌محیطی و عدالت اجتماعی و نژادی بوده است. تصویرگر کتاب نیز، پرفروش‌ترین تصویرگر نیویورک تایمز برای کتاب «من خوب هستم» شده است.

توضیحات تکمیلی
وزن 234 گرم
ابعاد 21.5 × 17 × 0.6 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

40 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد سخت

شابک

9786226458115

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “حقیقت کوچولوی غمگین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *