سکسکه‌ام بند نمی‌آید! – مجموعه چارلی و لولا (۱)

220,000 ریال

توی کلاس نقاشی، لولا پرنده‌ای می‌کشد، با یک دُم بزرگ و یک منقار خیلی کوچک و ریز. هم م! وقتی لولا سکسکه می‌کند، قلم‌مویش روی کاغذ نقاشی می‌پَرد. آرنولد می‌گوید: «حالا شکل یک هواپیما شد.»

لولا می‌گوید: «اما من نمی‌خواستم هم م! هواپیما بکشم.»

 

معرفی صوتی کتاب «سکسکه‌ام بند نمی‌آید!» را بشنوید:

 

ناموجود

توضیحات

لولا کوچولو روی متن آوازش تمرین می‌کند: «اینجا بهاری است، سرما فراری است…»  و قرار است که این آواز را امشب با دوستش لوتا در جشن مدرسه بخوانند. شعر خواندن و خندیدن دوتا دوست حسابی کیف می‌دهد و آن‌ دو حسابی با هم می‌خندند… تا اینکه یک‌دفعه‌ای… هم م! لولا سکسکه می‌کند! لولا به دوستش می‌گوید: «سکسکه‌ام بند نمی‌آید!» مگر اتفاقی بدتر از این هم ممکن است؟ چارلی، که برادر بزرگ لولاست، تمام تلاشش را می‌کند تا به خواهر کوچولوی خودش کمک کند. اما چطوری؟ در قدم اول، چارلی سعی می‌کند لولا را بترساند. و خوب این فکر واقعاً جواب می‌دهد و  برای مدتی سکسکه‌ی لولا بند می‌آید؛ اما کمی بعد دوباره… هم م! ای داد بیداد چرا «سکسکه‌ام بند نمی‌آید!» حالا چارلی چگونه به لولا کمک خواهد کرد؟

داستان «سکسکه‌ام بند نمی‌آید!» اولین جلد از مجموعه‌ی گسترده‌ی «قصه‌های چارلی و لولا» است. چارلی برادر بزرگ‌تر لولاست. لولای کوچک بازیگوش خیالباف، مدام برایش سؤال پیش می‌آید و نمی‌داند با مشکلات بزرگ و کوچکش چه ‌کار کند. اما چارلی عاقل سعی می‌کند با راهنمایی‌های درست و به‌موقع، سؤال‌های لولا را جواب دهد. «چارلی و لولا» در این کتاب‌ها به‌مرور بزرگ‌تر، فهیم‌تر و اجتماعی‌تر می‌شوند.

چارلی و لولا از محبوب‌ترین شخصیت‌های کودکان دنیا هستند. میلیون‌ها کودک کتاب‌ها و کارتون‌های چارلی و لولا را دوست دارند. این مجموعه را مؤسسه‌ی انتشاراتی پنگوئن به عنوان یکی از بهترین داستان‌های نیم‌قرن اخیر معرفی کرده است. همچنین لورن ‌چایلد، نویسنده و تصویرگر چارلی و لولا یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین نویسندگان ادبیات کودک است و کتاب‌هایش جوایز گوناگونی کسب کرده است.

عناوین مجموعه‌ی «قصه‌های چارلی و لولا» به شرح زیر است:

توضیحات تکمیلی
وزن 52 گرم
ابعاد 19 × 19 × 0.1 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

16 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

شابک

9789642225255

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سکسکه‌ام بند نمی‌آید! – مجموعه چارلی و لولا (۱)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *