مادر – نشر بازی و اندیشه

300,000 ریال

دست‌های مادر پر از نوازش است. من با دست‌های او همه‌ی سرماها را از یاد می‌برم. روزی مادر دست‌هایش را در رودی شست. رود نوازش دست‌های او را گرفت و با خود برد. از خودم پرسیدم: «رود نوازش دست‌های مادر را برای چه‌کسی می‌خواهد؟»

 

معرفی صوتی کتاب «مادر – نشر بازی و اندیشه» را بشنوید:

 

2 عدد در انبار

- +

2 عدد در انبار

توضیحات

دستان مادر و آغوشش سرشار از احساس خوشایند زیستن و امنیت است و ناصر یوسفی با وام گرفتن از این احساس لطیف و خوشایند کتابی با نام «مادر – نشر بازی و اندیشه» خلق کرده است. در این روایت، مادر، که دستانی نوازشگر دارد، آن‌ها را در رود می‌شوید. رود نوازش دستان مادر را با خود می‌برد. روزی که باران می‌بارد، نوازش مادر با قطره‌های باران بر زمین می‌بارد و همه را در آغوش می‌گیرد. چشم‌های مادر در سیاهی شب برق می‌زند و یک شب… ماه برق زیبای این چشم‌ها را به امانت می‌گیرد. از آن پس، شب دیگر سیاه نیست؛ زیرا ستاره‌ها آسمان شب را روشن می‌کنند. این‌گونه است که مادر همیشه هست؛ گویی هزاران مادر هر شب به زمین نگاه می‌کنند و نور چشمان‌شان در تاریکی سوسو می‌زند. صدای زیبای مادر نسیم می‌‌شود و در دشت و کوه می‌‌وزد و دست آخر از گلوی پرنده‌ها و گنجشک‌ها سربرمی‌آورد…

کتاب زیبای «مادر – نشر بازی و اندیشه» با نثری خیال‌انگیز و شاعرانه وجود مهربانانه‌ی مادر را برای مخاطب کودک و نوجوان ترسیم می‌کند.

توضیحات تکمیلی
وزن 94 گرم
ابعاد 19 × 18.4 × 0.3 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
تعداد صفحه

24 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

شابک

9786227961040

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مادر – نشر بازی و اندیشه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *