سفرهای سندباد

190,000 ریال

در روزگاران پیش، در شهر بغداد، مردی بود بی‌چیز که سندباد باربر نام داشت. روزی از روزها که از گرمای آفتاب، آهن می‌گداخت، سندباد پشته‌ای سنگین بر دوش می‌رفت که به در قصری بزرگ رسید. برای خستگی در کردن به دیوار قصر تکیه داد…

 

معرفی صوتی کتاب «سفرهای سندباد» را بشنوید:

 

ناموجود

توضیحات

جنگ و جدال بین فقیر و غنی در طول تاریخ دست‌مایه‌ی نوشتن داستان‌های زیادی بوده است. «سفرهای سندباد» هم یکی از آن‌هاست. در این داستان، مردی که از فقر و نداری خود ناراحت است در مسیر راه مردی ثروتمند قرار می‌گیرد. مرد فقیر ابتدا با خود فکر می‌کند که چرا وی از این ثروت بادآورده سهمی ندارد؛ اما با شنیدن ماجرای مرد ثروتمند متوجه می‌شود که نه‌تنها این ثروت بادآورده نیست، برای آن رنج‌های بسیاری کشیده شده است. این دو مرد که هردو نام‌شان سندباد است به گفت‌گو با یکدیگر می‌نشینند. این‌گونه سندباد برّی، که جوانکی بیابان‌گرد است، با شنیدن صحبت‌های سندباد بحری، با ماجرای ۷ سفر اعجاب‌انگیز او آشنا می‌شود؛ سفرهایی که هرکدام شگفتی‌آفرین هستند. بعد از شنیدن این ماجراها، به نظر شما، باز هم سندباد برّی حسادت خواهد کرد؟

کتاب «سفرهای سندباد» دربرگیرنده‌ی ۷ روایت داستانی از «سفرنامه‌ی سندباد بحری» است. داستان سندباد داستانی کهن و ایرانی است که به دوره‌ی ساسانی بازمی‌گردد. سندباد بازرگانی هوشمند و ساکن بغداد است که سفرش را از بندر بصره شروع می‌کند و به جزایر دوردست در دریای هند و چین می‌رود. سفرهای او عبارتند از: جزیره‌ی نهنگ، پرنده‌ی بزرگ، غول مردم‌آزار، جزیره‌ی آدم‌خواران، جزیره، گودال ترسناک، کشور آدم‌های بالدار.

کتاب «سفرهای سندباد» جایزه‌ی اولِ شانزدهمین نمایشگاه کتاب‌های تصویری جهان در سال ۱۹۷۹ م (۱۳۵۸ ش) ژاپن را از آن خود کرده است.

توضیحات تکمیلی
وزن 80 گرم
ابعاد 22 × 21.5 × 0.1 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
تعداد صفحه

28 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

شابک

9786000102821

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سفرهای سندباد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *