سگ کوچولو – مجموعه قصه‌های لیزا و ماتیا

350,000 ریال

امروز با مامان رفتیم تا چیزهایی را که برای سگ کوچولو لازم است، بخریم. یک سبد گرم و نرم، خوراکی‌های خوشمزه‌ی مخصوص سگ‌ها، دو تا کاسه، یک توپ کوچک برای بازی و قلّاده و بند برای وقتی‌که می‌خواهم او را بیرون ببرم!

 

معرفی صوتی کتاب «سگ کوچولو» را بشنوید:

 

 

 

11 عدد در انبار

- +

11 عدد در انبار

توضیحات

ماتیا دلش می‌خواهد یک «سگ کوچولو» داشته باشد، اما سگ کوچولو تازه به دنیا آمده است و باید فعلاً پیش مادر خودش زندگی کند. برای همین پسرک چند روزی فرصت دارد تا وسایل مورد نیاز را برای زندگی جدید «سگ کوچولو» فراهم کند. اما این حیوان خانگی برای زندگی پیش آدم‌ها به چه وسایلی نیاز دارد؟ ماتیا کم‌کم و با کمک بزرگ‌ترها این وسایل را فراهم می‌کند. وقتی‌که تئو بالاخره به خانه می‌آید از سبدی که ماتیا برایش انتخاب کرده خیلی راضی است. آن‌ دو خیلی زود با هم دوست می‌شوند و می‌توانند با هم بازی کنند؛ اما مشکل اینجاست که تئو هنوز بعضی کارها را بلد نیست. او هرجایی که دوست دارد جیش می‌کند و هنوز نمی‌داند که باید این کار را در جای مخصوص خودش انجام دهد! شاید ماتیا بتواند به او کمک کند تا این کار را یاد بگیرد.

کتاب تصویری «سگ کوچولو» از مجموعه‌ی «قصه‌های لیزا و ماتیا» تصاویر و پس‌زمینه‌‌ها‌ی رنگی‌رنگی جذابی دارد که خواندن آن را برای کودکان دوست‌داشتنی کرده است. در این کتاب، کودکان، قدم به قدم، با شرایط نگهداری یک حیوان خانگی آشنا می‌شوند.

مجموعه‌ی «قصه‌های لیزا و ماتیا» با داستانک‌های گوناگون و تصویرهای شاد و رنگارنگ، کودکان‌مان را برای تجربه‌های نخست زندگی آماده می‌کند و شیوه‌ی رفتار و تعامل و در عین حال محافظت از خود را می‌‌آموزد.

نشر فرشتگان از مجموعه‌ی «قصه‌های لیزا و ماتیا» کتاب‌های زیر را روانه‌ی بازار نشر کرده است:

 

توضیحات تکمیلی
وزن 68 گرم
ابعاد 16.3 × 15.3 × 0.2 سانتیمتر
نویسنده
مترجم

تعداد صفحه

24 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

شابک

9786229607275

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سگ کوچولو – مجموعه قصه‌های لیزا و ماتیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *