مهدکودک – مجموعه قصه‌های لیزا و ماتیا

350,000 ریال

سلام من ماتیا هستم. امروز روز اول مهدکودک من است و مامان دارد مرا می‌رساند. مامان با یک خانم شروع به صحبت می‌کند. آن خانم می‌گوید: «سلام ماتیا، اسم من کلودیاست. من مربی تو هستم.» با تعجب به اطرافم نگاه می‌کنم.

 

معرفی صوتی کتاب «مهدکودک» را بشنوید:

 

4 عدد در انبار

- +

4 عدد در انبار

توضیحات

جدا شدن از والدین و رفتن به «مهدکودک» تأثیری یکسان روی همه‌ی بچه‌ها ندارد. بعضی از بچه‌ها حتی در روز اول خندان و خوشحال راهی مهد می‌شوند؛ اما برخی از آن‌ها به‌هیچ‌وجه دوست ندارند از والدین خود و به‌ویژه مادرشان جدا شوند. در کتاب «مهدکودک» هرچند ماتیا کوچولو با خوشحالی کیف و وسایلش را برمی‌دارد تا به مهدکودک برود، اما به‌محض جدا شدن از مادرش بنا را می‌گذارد به گریه و زاری. حالا مادر باید او را به خانه برگرداند یا اجازه دهد که ماتیا این روزِ سخت را با شجاعت پشت سر بگذارد؟ ماتیا در مهدکودک هیچ کسی را نمی‌شناسد. به نظر شما، اگر در آنجا تنها بماند، آیا دوستی پیدا خواهد کرد یا همچنان به گریه کردن ادامه می‌دهد؟

کتاب تصویری «مهدکودک» از مجموعه‌ی «قصه‌های لیزا و ماتیا» تصاویر شاد و پس‌زمینه‌‌ها‌ی رنگی‌رنگی جذابی دارد که خواندن آن را برای کودکان جذاب کرده است. کودک با خواندن این کتاب درباره‌ی اتفاقاتی که در مهدکودک رخ می‌دهد، آگاه خواهد شد. این کتاب به‌طور ویژه، برای کودکانی که ترس از جدایی دارند مفید است.

مجموعه‌ی «قصه‌های لیزا و ماتیا» با داستانک‌های گوناگون و تصویرهای شاد و رنگارنگ، کودکان‌مان را برای تجربه‌های نخست زندگی آماده می‌کند و شیوه‌ی رفتار و تعامل و در عین حال محافظت از خود را می‌‌آموزد.

نشر فرشتگان از مجموعه‌ی «قصه‌های لیزا و ماتیا» کتاب‌های زیر را روانه‌ی بازار نشر کرده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 68 گرم
ابعاد 16.3 × 15.3 × 0.2 سانتیمتر
نویسنده
مترجم

تعداد صفحه

24 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

شابک

9786227204018

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مهدکودک – مجموعه قصه‌های لیزا و ماتیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *