سفر با هواپیما – مجموعه قصه‌های لیزا و ماتیا

350,000 ریال

سلام من لیزا هستم. دارم با مامان و بابام برای تعطیلات به کنار دریا می‌روم، آن هم با هواپیما! توی چمدانم خیلی چیزها می‌گذارم: لباس خواب، مسواک، مایو، کلاه آفتاب‌گیر و خب حتماً خرگوش کوچولویم!

 

معرفی صوتی کتاب «سفر با هواپیما» را بشنوید:

 

7 عدد در انبار

- +

7 عدد در انبار

توضیحات

در مقایسه با تجربه‌ی ماشین‌سواری، «سفر با هواپیما» تجربه‌‌ای جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر است. در این کتاب، لیزا کوچولو برای اولین بار می‌خواهد سوار هواپیما شود و برای همین کلی ذوق و شوق دارد. برای مسافرت رفتن، لیزا کوچولو اول چمدانش را می‌بندد و تمام چیزهایی را که می‌خواهد داخل آن می‌گذارد. حالا باید همراه با مامان و بابا به ایستگاه فرودگاه بروند. در آنجا لیزا چند هواپیما می‌بیند و مامان به او می‌گوید که باید سوار کدام یکی از آن‌ها بشود. اما اگر لیزا کوچولو در هواپیما گرسنه‌اش شود‏‏ یا دلش بخواهد نقاشی بکشد یا اگر یک‌دفعه‌ای دستشویی‌اش بگیرد،‏ آن‌وقت باید چه‌کار کند؟ نکند توی هواپیما دستشویی وجود نداشته باشد!

کتاب تصویری «سفر با هواپیما» تصاویر شاد و پس‌زمینه‌‌ها‌ی رنگی‌رنگی جذابی دارد که خواندن آن را برای کودکان جذاب کرده است. با خواندن این کتاب‏ کودکان سفری دوست‌داشتنی را با هواپیما در کنار لیزا کوچولو تجربه می‌کنند.

مجموعه‌ی «قصه‌های لیزا و ماتیا» با داستانک‌های گوناگون و تصویرهای شاد و رنگارنگ، کودکان‌مان را برای تجربه‌های نخست زندگی آماده می‌کند و شیوه‌ی رفتار و تعامل و در عین حال محافظت از خود را می‌‌آموزد.

نشر فرشتگان از مجموعه‌ی «قصه‌های لیزا و ماتیا» کتاب‌های زیر را روانه‌ی بازار نشر کرده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 68 گرم
ابعاد 16.3 × 15.3 × 0.2 سانتیمتر
نویسنده
مترجم

تعداد صفحه

24 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

شابک

9786229607244

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سفر با هواپیما – مجموعه قصه‌های لیزا و ماتیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *