دوچرخه‌ی جدید – مجموعه قصه‌های لیزا و ماتیا

350,000 ریال

امروز همراه بابا می‌خواهم با دوچرخه‌ به خانه‌ی مامان‌بزرگ بروم. ولی قبل از آن باید کلاه ایمنی را سرم کنم تا اگر زمین خوردم، از سرم محافظت کند. خوب است، مگر نه؟ بابا به من می‌گوید هیچ‌وقت نباید بدون کلاه ایمنی سوار دوچرخه بشوم! خطرناک است!‌

 

معرفی صوتی کتاب «دوچرخه‌ی جدید» را بشنوید:

 

6 عدد در انبار

- +

6 عدد در انبار

توضیحات

همان‌قدر که داشتن ماشین برای فردی بزرگسال جذاب است، سوار دوچرخه شدن هم برای کودکان دوست‌داشتنی است. در این کتاب، پدر لیزا برای او «دوچرخه‌ی جدید» خریده است و لیزا می‌خواهد سوار آن بشود. اما پیش از سوار دوچرخه شدن چه کارهایی باید انجام داد؟ در عین حال که لیزا شوق دارد، می‌داند برای دوچرخه‌سواری باید نکات ایمنی را رعایت کند. کلاه ایمنی سرش بگذارد و جلیقه‌ی مخصوص به تن کند. اما آیا لیزا اجازه دارد وسط خیابان و بین ماشین‌ها هم دوچرخه‌سواری کند یا بدون استفاده از چرخ‌های کمکی سوار دوچرخه شود؟ در این کتاب، کودکان می‌آموزند که ایمنی لازمه‌ی بازی کردن است و نباید آن را پشت گوش بیندازند.

کتاب تصویری «دوچرخه‌ی جدید» تصاویر شاد و پس‌زمینه‌‌ها‌ی رنگی‌رنگی جذابی دارد که خواندن آن را برای کودکان جذاب کرده است. در این کتاب، کودک با قوانین عبور از خیابان و دوچرخه‌سواری درست آشنا می‌شود.

مجموعه‌ی «قصه‌های لیزا و ماتیا» با داستانک‌های گوناگون و تصویرهای شاد و رنگارنگ، کودکان‌مان را برای تجربه‌های نخست زندگی آماده می‌کند و شیوه‌ی رفتار و تعامل و در عین حال محافظت از خود را می‌‌آموزد.

نشر فرشتگان از مجموعه‌ی «قصه‌های لیزا و ماتیا» کتاب‌های زیر را روانه‌ی بازار نشر کرده است:

 

توضیحات تکمیلی
وزن 68 گرم
ابعاد 16.3 × 15.3 × 0.4 سانتیمتر
نویسنده
مترجم

تعداد صفحه

24 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

شابک

9786229607268

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوچرخه‌ی جدید – مجموعه قصه‌های لیزا و ماتیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *