پادشاه سوئد – مجموعه کارآگاه زبل

200,000 ریال

مایکل عزیز

من در نروژ هستم. امروز توی این قصر بودم. شاه را ندیدم. کارآگاهی هم اینجا ندیدم. یک چیزی توی سفرم گم کرده‌ام. نمی‌دانم کجا. به کمک تو احتیاج دارم. اگر کمک نکنی، باید از پادشاه سوئد کمک بخواهم که این پرونده را قبول کند.

رزاموند

 

معرفی صوتی کتاب «پادشاه سوئد» را بشنوید:

3 عدد در انبار

- +

3 عدد در انبار

توضیحات

مایکل، این کارآگاه زبل، به همراه سگش تافی، همیشه به دنبال حل معماست و دست بر قضا، همیشه هم موفق می‌شود. اما این‌بار ماجرا کمی پیچیده شده است. دوست مایکل، از او درخواست کمک کرده و از طرفی، پای «پادشاه سوئد» را به میان کشیده است! مثل اینکه مایکل با یک پرونده‌ی بین‌المللی مواجه است؛ اما راستش را بخواهید مایکل اصلاً نمی‌داند که باید دنبال چه چیزی بگردد! حتماً شما هم گیج شده‌اید! خب، این بار هم ماجرا زیر سر رُزاموند است. او به مسافرت در کشورهای اسکاندیناوی رفته و با فرستادن چندتا نامه و دادن مشخصات چیزی که گم شده، از مایکل درخواست کمک کرده است. حالا مایکل باید با دقت در نوشته‌ها و نگاه کردن دقیق به عکس‌ها متوجه شود که رُزاموند چه چیزی را در کجا گم کرده است! وگرنه پای «پادشاه سوئد» به میان می‌آید. به نظر شما، مایکل از راه دور و بدون دسترسی به رزاموند می‌تواند از ماجرا سر در بیاورد یا اینکه باید چمدانش را ببندد و با سگ عزیزش، تافی، برای حل این معما، به سفر دور دنیا برود؟

کتاب «پادشاه سوئد» داستانی مصور از مجموعه‌ی «کارآگاه زبل» است. در این مجموعه، مایکل، با استفاده از تفکر استقرایی و بررسی سرنخ‌های جزئی و چیدن چندباره‌ی آن‌ها کنار یکدیگر موفق می‌شود که هربار معمای پیش رو را به‌درستی حل کند.

مارجُری واینمَن شارمِت (۱۹۲۸- ۲۰۱۹) نویسنده‌ی آمریکایی، بیش از ۱۳۰ کتاب برای کودکان نوشته که به چندین زبان ترجمه شده و جوایز بسیاری مانند جایزه‌ی کتاب کنگره‌ی ایالات متحده‌ را برای او به ارمغان آورده است. در این میان، مجموعه‌ی «کارآگاه زبل» از محبوبیت زیادی برخوردار است و به نوعی وارد فرهنگ مردم شده است.

 

انتشارات محراب قلم از مجموعه‌ی «کارآگاه زبل» عناوین زیر را روانه‌ی بازار کرده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 96 گرم
ابعاد 18.5 × 14 × 0.3 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

48 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

شابک

9786004138246

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پادشاه سوئد – مجموعه کارآگاه زبل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *