مار سر به نیست‌ شده – مجموعه کارآگاه زبل

250,000 ریال

من و تافی قدم‌زنان به خانه‌ی رُزاموند رفتیم. حالا دیگر باران سختی می‌بارید. شاید راستی راستی مهمانی به هم می‌خورد. واردِ حیاط خانه‌ی رزاموند شدیم. بالاخره یک خبر خوب: هیچ نشانه‌ای از مهمانی نبود. فقط رزاموند را دیدیم و… سه تا مار واقعاً گُنده‌مُنده و وحشتناک توی سه قفس جدا…

 

معرفی صوتی کتاب «مار سربه‌نیست‌ شده» را بشنوید:

5 عدد در انبار

- +

5 عدد در انبار

توضیحات

امروز، رُزاموند برای دوستش مایکل کارت دعوت آورده و او را به جشن تولد دخترخاله‌اش، الیزابت، دعوت کرده است. مایکل که کارآگاهی زبروزرنگ است، همان اول ماجرا متوجه می‌شود که این یک جشن تولد معمولی نیست. چون الیزابت کمی عجیب‌وغریب است و حیوانات خانگی‌اش، چندتا مار بزرگ و واقعاً ترسناک‌اند! مایکل مدام دعا می‌کند که مهمانی به هم بخورد اما نه خیر از این خبرها نیست. با اینکه باران می‌آید جشن تولد برگزار می‌شود و مهمان‌ها هم از راه می‌رسند، فقط یک اتفاق بد کوچولو افتاده است. جناب جالوت ابرغول گم شده است. نه! اشتباه نکنید. او یکی از مهمان‌ها نیست. در حقیقت، یک «مار سربه‌نیست‌ شده». او بزرگ‌ترین و ترسناک‌ترین مار خانگی الیزابت است که از قضا خیلی هم دوستش دارد و او را جی‌جی صدا می‌زند. تازه جی‌جی از دیروز عصر هم چیزی نخورده و الان حسابی گرسنه است! وااای بچه‌ها، اگر او یک‌دفعه، مثلاً خیلی اتفاقی و یواشکی، یکی از مهمان‌ها را به‌جای ناهار بخورد، چه اتفاقی می‌افتد؟ شاید بهترین فرصت باشد که مایکل، کارآگاه زبرورزنگ ما، دست به کار شود.

کتاب «مار سربه‌نیست‌ شده» داستانی مصور از مجموعه‌ی «کارآگاه زبل» است. در این مجموعه، مایکل، با استفاده از تفکر استقرایی و بررسی سرنخ‌های جزئی و چیدن چندباره‌ی آن‌ها کنار یکدیگر موفق می‌شود که هربار معمای پیش رو را به‌درستی حل کند.

مارجُری واینمَن شارمِت (۲۰۱۹- ۱۹۲۸) نویسنده‌ی آمریکایی، بیش از ۱۳۰ کتاب برای کودکان نوشته که به چندین زبان ترجمه شده و جوایز بسیاری مانند جایزه‌ی کتاب کنگره‌ی ایالات متحده‌ را برای او به ارمغان آورده است. در این میان، مجموعه‌ی «کارآگاه زبل» از محبوبیت زیادی برخوردار است و به نوعی وارد فرهنگ مردم شده است. (نویسنده‌ی کتاب «مار سربه‌نیست‌ شده» از این مجموعه را با همکاری پسرش، اَندرو شارمِت، نوشته است.)

جلدهای دیگر مجموعه‌ی «کارآگاه زبل»:

توضیحات تکمیلی
وزن 84 گرم
ابعاد 18.5 × 14 × 0.3 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

64 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

شابک

9786004138512

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مار سر به نیست‌ شده – مجموعه کارآگاه زبل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *