کارآگاه زبل در خرابه – مجموعه کارآگاه زبل

150,000 ریال

مادر عزیزم

من دنبال پرونده‌ای هستم که اگر بگویم، باور نمی‌کنی.

پس چیزی درباره‌اش نمی‌نویسم.

زود برمی‌گردم.

دوستت دارم.

امضا: کارآگاه زبل

 

معرفی صوتی کتاب «کارآگاه زبل در خرابه» را بشنوید:

 

 

 

5 عدد در انبار

- +

5 عدد در انبار

توضیحات

ماجرای کتاب «کارآگاه زبل در خرابه» از این قرار است:

رُزاموند میزی جلوی خانه‌شان گذاشته بود که نوشته‌ی روی آن کمی عجیب‌وغریب بود: «رُزاموند آینده را پیش‌بینی می‌کند. (۲ سنت)» یک گوی شیشه‌ای هم روی میز قرار داشت و خود دخترک هم پشت میز، روی یک صندوقچه نشسته بود. یعنی اولین مشتری رُزاموند چه‌کسی خواهد بود؟ مایکل به همراه تافی مشغول قدم زدن بودند که چشم‌شان به رُزاموند افتاد. دخترک می‌خواست آینده‌ی مایکل را پیش‌بینی‌ کند و از او پول بگیرد که متوجه شد جعبه‌ی خالی پول‌هایش گم‌ شده است! ای وای! حالا چطور باید از مشتری‌هایش پول بگیرد؟ از آنجایی که مایکل یک کارآگاه زبل درست‌وحسابی است، حتماً می‌تواند به او کمک کند. برای همین قرار شد که رُزاموند در ازای پیدا کردن جعبه‌ی گم‌شده‌، آینده‌ی مایکل را برایش پیش‌بینی کند. اما به نظر شما، یک جعبه‌ی مقوایی خالی به درد چه‌کسی می‌خورد؟ آیا واقعاً کسی آن را دزدیده است؟

کتاب «کارآگاه زبل در خرابه» داستانی مصور از مجموعه‌ی «کارآگاه زبل» است. در این مجموعه، مایکل، با استفاده از تفکر استقرایی و بررسی سرنخ‌های جزئی و چیدن چندباره‌ی آن‌ها کنار یکدیگر موفق می‌شود که هربار معمای پیش رو را به‌درستی حل کند. مطالعه‌ی این مجموعه برای کودکان سرگرم‌کننده و جذاب است.

مارجُری واینمَن شارمِت (۲۰۱۹- ۱۹۲۸) نویسنده‌ی آمریکایی، بیش از ۱۳۰ کتاب برای کودکان نوشته که به چندین زبان ترجمه شده و جوایز بسیاری مانند جایزه‌ی کتاب کنگره‌ی ایالات متحده‌ را برای او به ارمغان آورده است. در این میان، مجموعه‌ی «کارآگاه زبل» از محبوبیت زیادی برخوردار است و به نوعی وارد فرهنگ مردم شده است.

جلدهای دیگر مجموعه‌ی «کارآگاه زبل»:

توضیحات تکمیلی
وزن 96 گرم
ابعاد 18.5 × 14 × 0.3 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

48 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

شابک

9786004138291

گروه سنی