هشت پای بنفش – مجموعه کارآگاه زبل

200,000 ریال

توی اتاق قدمی زدم و همه‌جا را با دقت نگاه کردم. گفتم: «توی این اتاق اثری از هشت‌پا نمی‌بینم. آخرین‌بار، آن را کی دیدی؟» اُلیور شانه‌اش را بالا انداخت و گفت: «دقیق یادم نیست. دیروز وقتی از بازی برگشتم، از جیبم درش آوردم و…»

 

معرفی صوتی کتاب «هشت‌پای بنفش» را بشنوید:

1 عدد در انبار

1 عدد در انبار

توضیحات

مایکل یک کارآگاه زبل درست‌وحسابی است. از آن کارآگاه‌هایی که از عهده‌ی حل کردن هر معمایی برمی‌آیند. او وقتی‌که فهمید «هشت پای بنفش» دوستش اُلیور گم شده است، برای حل این معما، خیلی زود به کمکش رفت. ماجرا از این قرار است که مایکل و دوستانش قرار است در مسابقه‌ی بِیسبال با همدیگر بازی کنند. برای همین از حالا مشغول تمرین کردن هستند. اما یک روز وسط تمرین متوجه می‌شوند که نشانه‌ی یکی از جایگاه‌های نفرات برتر گم شده است. دقیق‌تر اینکه یک نفر نشانه‌ی جایگاه دوم را دزدیده است؛ آن هم یک «هشت‌پای بنفش» پلاستیکی‌ را! با این اوضاع و شرایط هم که دیگر نمی‌شود تمرین کرد! پس حالا چه‌کار کنیم؟ شاید وقتش شده که مایکل، کارآگاه زبل، دست به‌ کار ‌شود. او همراه با تافی، سگ باهوشش، شروع به گشتن در اطراف زمین بازی می‌کند. مایکل حتی از دوستانش هم پرس‌وجو می‌کند. اما نه خیر! انگار نه انگار! این دوروبر‌ها هیچ خبری نیست. تا اینکه… وای تافی دارد خاک را زیرورو می‌کند. انگار یکی از پاهای هشت‌پای بیچاره را پیدا کرده است. از این لحظه به بعد مایکل باید به دنبال هشت‌پایی با هفت تا پا بگردد! البته اگر باقی پاهای هشت‌پا هنوز سر جای خودشان باشد!

کتاب «هشت پای بنفش» داستانی مصور از مجموعه‌ی «کارآگاه زبل» است. در این مجموعه، مایکل، با استفاده از تفکر استقرایی و بررسی سرنخ‌های جزئی و چیدن چندباره‌ی آن‌ها کنار یکدیگر موفق می‌شود که هربار معمای پیش رو را به‌درستی حل کند.

مارجُری واینمَن شارمِت (۲۰۱۹- ۱۹۲۸) نویسنده‌ی آمریکایی، بیش از ۱۳۰ کتاب برای کودکان نوشته که به چندین زبان ترجمه شده و جوایز بسیاری مانند جایزه‌ی کتاب کنگره‌ی ایالات متحده‌ را برای او به ارمغان آورده است. در این میان، مجموعه‌ی «کارآگاه زبل» از محبوبیت زیادی برخوردار است و به نوعی وارد فرهنگ مردم شده است.

جلدهای دیگر مجموعه‌ی «کارآگاه زبل»:

توضیحات تکمیلی
وزن 96 گرم
ابعاد 18.5 × 14 × 0.3 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

48 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

شابک

9786004138307

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هشت پای بنفش – مجموعه کارآگاه زبل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *