چطور در فضای مجازی مراقب خودمان باشیم؟ – مجموعه راهنمای دختر امروزی

1,400,000 ریال

ابزارها دارند نحوه‌ی انجام کارهای ما را تغییر می‌دهند. اما همه‌ی مسئله این نیست. آن‌ها حتی دارند نحوه‌ی ابراز وجود کردن و مدل وقت گذراندن ما را با دیگران تغییر می‌دهند. کلمه‌هایی مثل دوست و چت کردن در دنیای مجازی کاملاً معنای جدیدی پیدا کرده‌اند.

 

معرفی صوتی کتاب «چطور در فضای مجازی مراقب خودمان باشیم؟» را بشنوید:

 

4 عدد در انبار

- +

4 عدد در انبار

توضیحات

مهم نیست چه کاری در فضای مجازی انجام می‌دهید؛ بازی می‌کنید، برای پروژه‌ی مدرسه تحقیق می‌کنید، با دوستان‌تان چت می‌کنید یا وبسایت درست می‌کنید. بزرگ‌ترهای زندگی شما می‌خواهند مراقب شما باشند و درباره‌ی امنیت در فضای مجازی با شما صحبت کنند. چرا؟ ممکن است گیج شوید. شما که روی کوهی پر از یخ قدم برنمی‌دارید. در خانه نشسته‌اید، کلیک و سپس اینتر می‌کنید. چه آسیبی ممکن است به شما برسد؟ «چطور در فضای مجازی مراقب خودمان باشیم؟» اگر مراقب نباشید، ممکن است آسیب‌های بسیاری ببینید.

در فضای مجازی همه‌ی دنیا در زیر انگشتان شما قرار دارد. شما می‌توانید در هر مکان و زمانی که هستید، بازی کنید، موسیقی گوش دهید، برای تکالیف مدرسه تحقیق انجام دهید، داستان بخوانید و حتی کلیپ بسازید. می‌توانید عکس‌ها و ایده‌هایتان را به اشتراک بگذارید و این‌ها فقط بخش کوچکی از کارهایی است که در فضای مجازی می‌توان انجام داد. فضای مجازی هم درست مانند دنیای واقعی پر از هیجان است و شما باید بدانید چطور از خودتان مراقبت کنید. این کتاب «راهنمای دختر امروزی» است تا دختران‌مان یاد بگیرند در فضای مجازی با رعایت قواعد این دنیا به بهترین شکل از آن استفاده کنند. با کمک این کتاب می‌توانید در حفظ حریم شخصی خود بکوشید، از اطلاعات بی‌شمار موجود در فضای مجازی استفاده کنید. تکالیف مدرسه‌تان را با کمک دوستان‌تان انجام دهید و حتی با اشخاص تازه‌ای آشنا شوید که بعدها در دنیای حقیقی به جمع دوستان خوب شما اضافه شوند.

والدین نیز با کمک این کتاب می‌توانند به دختران‌شان کمک کنند که به‌جای ترسیدن از دنیای مجازی یا برعکس، غرق شدن در آن، راه‌های درست استفاده از این فضا را بیاموزند.

کری آنتون نویسنده‌ی تجربه‌ی کاربری آزاد و استراتژیست محتواست. کری یکی از بنیان‌گذاران Wonder: An Idea Studio، یک مشاور خلاق در مدیسون، ویسکانسین است. پیش از این، وی در مقام ویراستار کتاب و نویسنده‌ی وب برای دختر آمریکایی کار می‌کرد.

توضیحات تکمیلی
وزن 122 گرم
ابعاد 19.5 × 14.5 × 0.5 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

64 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چطور در فضای مجازی مراقب خودمان باشیم؟ – مجموعه راهنمای دختر امروزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *