دردسرهای پنگوئنی

499,000 ریال

نوکم یخ کرده… هی بچه‌ها این‌همه جیغ‌وویغ برای چیست؟ دیشب باز هم برف آمده، من هم که اصلاً برف را دوست ندارم… اینجا زیادی روشن است… گرسنه‌ام. دلم ماهی می‌خواهد. ماهی‌ها کجایید؟!

 

معرفی صوتی کتاب «دردسرهای پنگوئنی» را بشنوید:

 

 

 

5 عدد در انبار

- +

5 عدد در انبار

توضیحات

همه‌ی پنگوئن‌ها عاشق یخ و سرما هستند و برف‌بازی را دوست دارند. اصلاً توی گرما نمی‌توانند زندگی کنند؛ اما پنگوئنِ داستان ما اصلاً سرما را دوست ندارد. بله او «دردسرهای پنگوئنی» خودش را دارد و برای همین مدام می‌گوید: «وااای نوکم یخ کرد. سردم شد. چرا اینجا ان‌قدر برف میاد و…» او حتی روشنایی را هم دوست ندارد و برای بیرون آمدن خورشید هم ناراحت است. حتی از پنگوئنی راه رفتن خودش هم خوشش نمی‌آید. او دوست دارد وقتی گرسنه‌اش می‌شود، ماهی‌ها خودبه‌خود بیایند و دانه دانه بروند توی دهانش. عجب توقعاتی دارد! البته بعضی وقت‌ها هم خیلی خیلی گرسنه‌اش می‌شود و مجبور است برای شکار به زیر آب برود. این‌جور وقت‌ها نه خبری از روشنی روز است و نه یخ. پس پنگوئن غرغرو چه کار می‌کند؟ زیر آب تاریک تاریک است. به نظر شما آیا او چیزی برای غرغر کردن پیدا می‌کند؟ اصلاً نکند جانوران زیر آب به او حمله کنند و او را یک لقمه‌ی چپ کنند؟

کتاب تصویری «دردسرهای پنگوئنی» داستانی درباره‌ی دوباره نگاه کردن به دنیای اطراف است. این کتاب، که دارای تصاویر بزرگ است و به صورت دوزبانه منتشر شده است، کودک را با فضای زندگی پنگوئن‌ها در قطب آشنا می‌کند. در نهایت، پنگوئن غرغروی این کتاب دست از مجادله برمی‌دارد و تلاش می‌کند زندگی بهتری داشته باشد.

در روزنامه‌ی «آبزِرور» درباره‌ی این کتاب نوشته شده است: «یک راهنمای کوتاه فلسفی برای خوانندگانی با هر سن‌وسال… فوق‌العاده اصیل.» این کتاب عنوان «یکی از بهترین کتاب‌های کودک سال آمازون» و «یکی از بهترین کتاب‌های کودک سال آیریش تایمز» را از آن خود کرده است.

جوری جان، نویسنده‌ی این کتاب، برای آثارش جوایز و عناوینی را از آن خود کرده است:

–  جایزه‌ی کتاب کودک کارولینای شمالی

–  جایزه‌ی دوروتی کامفورت فیشر

–  نویسنده‌ی برگزیده‌ی خوانندگان جوان لویزیانا.

لین اسمیت، تصویرگر این کتاب، نیز تاکنون چهار بار عنوان برنده‌ی بهترین کتاب مصور سال «نیویورک تایمز» را از آن خود کرده است.

توضیحات تکمیلی
وزن 134 گرم
ابعاد 27.5 × 21 × 0.2 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

32 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

شابک

9786226646161

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دردسرهای پنگوئنی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *